427 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Ako047

Mijn uitgerekende datum is 7 maart ☺️ Dit word ons vierde kindje waarvan de ...
Ah heftig! Wat is de reden van de stilgeboorte? Ik heb onlangs ook een stilgeboorte gehad na een infectie (ondanks de cerclage toch bevallen). Ik ben ook heel angstig 😥

3 maanden geleden

Oeeh wat leuk al jullie verhalen 🥰 Ik ben Tamara (27) samen met Milan (29) in verwachting van onze eerste wondertje. Volgens mijn berekening 1 maart 2025 uitgerekend. 16 juli eerste echo 💞 We zijn op dit moment best wel gezegend, omdat het onze 1e poging was en gelijk raak. Maaar we hopen echt dat alles goed zal gaan. Zwangerschap had ik best wel onderschat, omdat het m'n hele dagen wel beïnvloed. Energie is ver te zoeken. Veel misselijkheid (2x overgegeven), hoofdpijn en boven alles zo moe. Kan amper wakker blijven 🙈😂 rode ui en jus d orange zijn al een no go. Daar moet ik van overgeven. En oh god tanden poetsen. Ook zo'n drama waar ik van moet kokhalzen. 😂

3 maanden geleden

Hoi, mijn naam is Wendy (29 jaar). Zwanger van ons tweede kindje. Mijn man en ik hebben al een dochter van 20 maanden. Zoals ik het nu bereken kom ik op 6 maart uit. We hebben heftige weken achter de rug. Schoonmoeder plots overleden en een paar dagen later kwamen we erachter dat ik weer zwanger ben. Zo dubbel allemaal. Ik probeer mijn gedachte te verzetten door mij meer te focussen op de zwangerschap. Maar is erg lastig.

3 maanden geleden

Reactie op Puckn

Hoi hoi Ik ben puck, 19 jaar en mijn verwachte uitgerekende datum is 5 ma ...
Lijkt mij ook leuk! Ik ben 22 jaar en 6 maart uitgerekend.

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Je mag me wel toevoegen op insta! Dan delen we daar gegevens van elkaar en ...
Lijkt me heel leuk! Ik wil ook wel joinen ☺️

3 maanden geleden

Hallo, Ik ben er via Daysy (temperatuurmeter) achter gekomen dat ik zwanger ben. Ik deed mijn temperatuur half slaperig meten en toen gaf hij 3 kleuren aan. Dat betekend dat ik mogelijk zwanger kon zijn. Ik heb het nog stil gehouden voor mijn vriend en ben daarna meteen 2 testen gaan doen en ja hoor het was echt waar. Mijn vriend en ik waren verbaast omdat dit eigelijk onze eerste poging was. Heel spannend en leuk allemaal. Dit is ons eerste kindje. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan. Ik ben 6 maart uitgeteld.

3 maanden geleden

Hi Allen, ik ben Renata (34) en ben uitgerekend op 14 maart. Ik woon al vier jaar samen met mijn partner. Na 3 jaar proberen is het eindelijk gelukt. Gister een positieve clearblue testje met een venstertje dat ik 2 a 3 weken zwanger ben. Over drie weken heb ik mijn eerste echo. Nu even duimen en bidden dat we de magische 12 weken halen.

3 maanden geleden

Hoi, ik ben Kim(35) getrouwd met mijn lieve man. Wij waren 15 maanden bezig om zwanger te worden. Nu ben ik 4 weken en 4 dagen. Het is voor ons allebei ons 1ste kindje. Ik vraag mij af of het normaal is om nog geen symptomen te hebben. Alleen in de avond heb ik even een volle opgeblazen buik. Maar ik heb ook een prikkelbare darm syndroom. En ik had mijn menstruatie 3 dagen geleden moeten krijgen. Die is tot nu toe uitgebleven. 🤞🏼 we had ik 4x een lichtje menstruatie kramp.

3 maanden geleden

Wat leuk jullie verhalen!! Ik ben er gisteren (pas) achter gekomen dat ik zwanger ben. Bij mijn eerste kindje wist ik het direct, nu pas na... 4/5 weken (oops). Hi! Ik ben Lisanne (30), ik gok dat ik 1 maart ben uitgerekend. Ik ben bijna 2 jaar getrouwd en onze oudste (zoon) is nu 13,5 maand. Vanaf dat hij 9 maanden was heb ik al klapperende eierstokken. Maar ik kreeg maar geen cyclus, want ik geef nog borstvoeding. Tot laatst, toen had ik een hele lichte menstruatie. Maar de volgende menstruatie kan weer even duren altijd, dus ik had het niet door. Totdat de yoghurt gisteren ineens heel raar smaakte😅 Oh wat ben ik nu gelukkig 😍 wil het van de daken schreeuwen, maar ik moet nog even wachten tot de echo.

3 maanden geleden

Reactie op Kimmaart2025

Hoi, ik ben Kim(35) getrouwd met mijn lieve man. Wij waren 15 maanden bezig ...
Dit is mijn 3e zwangerschap en ik heb nooit gelijk veel symptomen gehad. Vaak juist subtiel, nu weer wat obstipatie en merk 's avonds gewoon na het werken dat de energie wel klaar is. Moet ik wel zeggen dat mijn dag gisteren ook extreem lang was 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Tessie17

Dit is mijn 3e zwangerschap en ik heb nooit gelijk veel symptomen gehad. Va ...
Hoi, dat is fijn om te lezen. Dat ik niet alleen ben en dat ik niks merk. Denk daardoor elke keer zal er wat mis zijn!!

3 maanden geleden

Reactie op 2ndmiracle

Hi dames Ik ben sophia 36 jaar. Zoontje van 6 jaar en zwanger uitgerekende ...
Hoi, ik heb hsg op 11 april gehad. En zou ook half jaar later starten met IUI als ik nog niet zwanger zou zijn..

3 maanden geleden

Mijn naam is Chari 32 jaar en moeder van een zoontje van inmiddels 7. Afgelopen jaar hebben wij twee miskramen gehad . Vorige week hadden wij weer een positieve test in onze handen. Maandag hebben wij onze eerste echo en zijn ontzettend nerveus ! Wij hopen dan ook een mooi kloppend hartje ❤️ te zien. Onze uitgerekende datum is voor nu ongeveer 5 maart 2025 ! ✨❤️

3 maanden geleden

Reactie op johanna95

Hoi! Ik blijf graag nog anoniem totdat mijn omgeving weet dat ik zwanger be ...
Wat leuk, volgens onze berekening ben ik ook 17 maart uitgerekend!

3 maanden geleden

Hier ook nog even (deels) anoniem! Net 30 jaar, mn partner 29 jaar. Onze eerste ronde voor eerste kindje, en ja hoor.. raak! 😄zondag positief getest. Vandaag nog een digitale gedaan, die gaf aan 1-2 week dus eigenlijk 3-4. En dat klopt want volgens de berekening 17 maart uitgerekend. Super spannend! Alles is nieuw, alles wat ik voel vind ik spannend, klopt dit gevoel wel, zal het allemaal goed gaan ? Zulke dingen!😂

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Hier ook nog een beetje anoniem. Ik ben 34, mijn vriend ook. Wij hebben een zoontje van 1,5 en ben zoals het nu lijkt 1 maart uitgerekend. Mijn gevoel zegt dat het iets eerder is, eind februari. Maar dat is maar een gevoel. Op 23 juli hebben wij de eerste echo!

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Je mag me wel toevoegen op insta! Dan delen we daar gegevens van elkaar en ...
Hey Heb jou een vriendschapsverzoek gestuurd voor de appgroep 😊 begint met Wan _eindigt op_love

3 maanden geleden

Hallo! Hier nog even anoniem. ik ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend. Na bijna 1,5 jaar proberen en het gebruiken van hormonen is het eindelijk zo ver, een positieve zwangerschapstest! Wat voelde ik mij opgelucht en blij! Half maart uitgerekend

3 maanden geleden

Reactie op Tibor01

Hier ook nog even (deels) anoniem! Net 30 jaar, mn partner 29 jaar. Onze ee ...
Zo herkenbaar met die symptomen!

3 maanden geleden

Ik zag dat mensen van begin maart een whatsapp groepje hebben. Wie wil mee doen voor midden maart als whatsapp groepje?