13 Reacties
11 maanden geleden
Reactie op Olive92
Let op! Dit is volgens mij een borstkolf van ali expres, dus dropshipping!
Wow daar lijkt het idd verdacht veel op! 😱 Ik heb de Evite Maxi (de witte) en had bij aanschaf gelezen dat het een Nederlands bedrijf was + voldoet aan Europese normen 😅 wel geproduceerd in China, maar goed, dat geldt voor heel veel producten. Maar de kolf op AliExpress lijkt er idd wel heel veel op. Ik vraag me af: zou dat exact dezelfde zijn of namaak? 🤔Aangezien Evite dus wel een Nederlands bedrijf is…
11 maanden geleden
Wow daar lijkt het idd verdacht veel op! 😱 Ik heb de Evite Maxi (de witte) ...
Ik denk eigenlijk dat er een namaakproduct op AliExpress staat en dat het dus geen dropshipping is. Verkopende partij op bol.com is namelijk het bedrijf Evite…
11 maanden geleden
Ik heb deze gekocht via de Lactatiekundige. Hele fijne en sterke kolf.
https://youha.nl/products/youha-the-ins-gen-2-borstkolf-met-app?variant=46868006273358&country=NL¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad_source=1&gbraid=0AAAAAqS2eTQBVCg9diN8OQJM0xloPHFaN&gclid=EAIaIQobChMIs47j7_q6iwMVopKDBx2GXQoNEAQYDyABEgIUfvD_BwE
11 maanden geleden
Op borstvoedingsforum (facebook, enige reden dat ik dat nog heb 😅) wordt de Evite veel getipt en zijn er veel vrouwen heel erg tevreden over lees ik.
Ik heb ‘m na alle goede reviews overgenomen van een buurvrouw (2 maanden fulltime gekolfd) en zij was ook echt tevreden.
Volgens mij is het geen AliExpress troep hoor? Tenminste… ik heb dat nog niet ontdekt en ik zou dat ook echt niet willen 😅.
Dat iets in China wordt gemaakt wil overigens echt niet direct zeggen dat iets een slecht product is. De reviews zijn echt heel goed, daar baseer ik voor nu mn keuze op.
11 maanden geleden
Reactie op Olive92
Ik denk dus dat Evite een Nederlands bedrijf is, wat dropshipt. Dus product ...
Er is een heel groot verschil tussen private label met productie in China en dropshipping. Lees je alsjeblieft gewoon even goed in voor je ieder random bedrijf een dropshipper noemt omdat ze produceren in China (hallo Medela, Apple, Dyson..)
Evite is een private label. Het verschil zit in de regels: een Nederlands bedrijf die inkoopt via China moet voldoen aan de wet- en regelgeving van Nederland/Europa. Als je zelf koopt via Ali heb je dat niet, dan ben jij daar verantwoordelijk voor.
Evite is daarin niet anders dan zo goed als ALLE spullen bij Blokker, action, Kruidvat, of waar dan ook.
11 maanden geleden
Aan TS: Het is oprecht beter om te wachten met oriënteren voor een borstkolf tot je baby geboren is. Je hebt nog amper besef van welke functies je nodig gaat hebben, ALS je het al nodig gaat hebben..
Verder hoor ik voornamelijk alleen maar goede dingen over de Evite. Als ik zou willen overschakelen op zo’n model (ik heb 16 maanden medela maxi swing gebruikt), zou ik kiezen voor deze. 😋
11 maanden geleden
Reactie op MelanieBabyB
Er is een heel groot verschil tussen private label met productie in China e ...
Thanks voor deze info! Goed om te onthouden. Had het al wel aan ChatGPT gevraagd en die gaf aan bij Evite geen direct verband met dropshipping te zien. 😜 Maar het label is een goede check! En inderdaad, het maakt niet uit waar het product is geproduceerd zolang het aan Europese wet- en regelgeving voldoet. Althans, qua veiligheid - duurzaamheid en mensenrechten is soms een ander verhaal. 😬 Hoe dan ook: thanks! 😊