8 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik merkte vandaag toevallig ook dat ik blauwe plek heb waar is geprikt. Het is wel heel klein vergeleken met die van jou 馃槷 ik heb trouwens never nooit een blauwe plek. Vooral nooit nadat ik bloed heb geprikt. En toevallig kom ik jou topic tegen

茅茅n maand geleden

Hahahha ja dat ik ook! Geen idee hoor, wellicht door de hoeveelheid buisjes??

茅茅n maand geleden

Reactie op CharmanteBloem614761

Ik merkte vandaag toevallig ook dat ik blauwe plek heb waar is geprikt. Het ...
Ik heb dat dus ook nooit, vandaar even dit topic haha. Maar raar toch, zelfs na 12 dagen blijft het donkerder worden ipv verdwijnen

茅茅n maand geleden

Reactie op elizmuriel

Hahahha ja dat ik ook! Geen idee hoor, wellicht door de hoeveelheid buisjes ...
Dit is 8 dagen geleden.. Ja misschien inderdaad door de hoeveelheid. 7 buisjes is ook niet niks 馃槀

茅茅n maand geleden

De een is er volgens mij ook gevoeliger voor dan de ander. Ik kan mij stoten, de dag erna een gigantische blauwe plek zien en mijzelf dan afvragen waar ik mij ook al waar aan gestoten had. Mijn bloedprik arm van de nipt zag er dus ook zo uit馃槀 trekt wel weer weg

茅茅n maand geleden

Nee hoor, dan is waarschijnlijk je prikplek niet goed dichtgedrukt na het eruit halen van de naald. Dan stroomt er wat bloed uit, dat is wat je nu ziet! Ook wel eens gehad, duurde wel even voordat het helemaal opgelost was.

茅茅n maand geleden

Ik heb dit vorige zwangerschap ook gehad. Ik kwam er pas na een paar dagen achter nadat ik al 2-3 dagen wakker werd met pijn in mijn arm. Bij mij was het uitgezakt naar de achterkant dus bij de elleboog daarom zat je het in eerste instantie niet. Duurde lang voordat het voorbij was. Misschien hebben ze perongeluk in een slagader geprikt ipv in een ader. Maar komt vanzelf goed

茅茅n maand geleden

Ik heb dit ook altijd. Nu geef ik dat aan en doen ze na afloop altijd een verbandje eromheen. Dan heb je daar geen last meer van.