14 Reacties

3 maanden geleden

Ja! Ik ben ook mega moe. Val tijdens werk soms bijna in slaap. Bij m’n vorige zwangerschap werd t beter na 14-16 weken, dus daar wacht k nu ook op!

3 maanden geleden

Geen tips, maar wel dezelfde klachten. Hier ook 7 weken zwanger. Sterkte! :)

3 maanden geleden

Geen tips helaas. Wel herkenning. Bij mij komt en gaat de vermoeidheid met vlagen. Erg lastig om dingen voor mijn werk gedaan te krijgen. Tussendoor ga ik af en toe liggen. En daarna kan ik er weer even tegenaan. Vanmorgen kwam mij niks uit handen, de hele middag gaat het echter goed (dus nu werk ik wat langer door). Vervelend dat je je zo voelt, heel veel sterkte gewenst, hopelijk voel je je snel beter!

3 maanden geleden

Ik ben ook de hele dag dood op, en denk dan aan de moeders die al een kleine hebben rond lopen, hoe doen ze het! Ik ben niet misselijk maar wel een weeïg/ gammel gevoel op de maag Alsof ik honger heb maar ook tegelijkertijd prop vol zit. Ook ik ben 7 weken heen in de zwangerschap. Rust, rust en nog eens rust Tot dat je moe bent van het rusten zelf. 🙄 Ik kan niet wachten tot na de 14/16 weken. Wat je nog kan doen als je wil, is een ijzer test aanvragen. Of je ijzer niet te laag is. Maar ik ga er vanuit van niet.. deze kwaaltjes horen er nou eenmaal bij. Liefs❤️

3 maanden geleden

Ik herken dit enorm. In combinatie met een peuter en werken nogal pittig! Ook vlagen van misselijkheid en geen eetlust. Dus eet weinig dus dat draagt ook niet bij in de energie haha

3 maanden geleden

Ik ben wel vermoeid, maar nog niet zo erg als bij mijn vorige zwangerschap. Toen leerde ik pas écht wat moe zijn betekende. Nu pas 5+2, dus kan nog komen. Nu wel geregeld wat misselijk, dat had ik bij mijn vorige zwangerschap dan weer niet. Hou vol. Het wordt echt beter!

3 maanden geleden

Hier ook en ik ben pas 5 weken🙄heel de dag moe en snachts onrustig slapen omdat ik geen fijne houding vind

3 maanden geleden

Sinds vandaag ook enorm moe. Ik kon de hele dag wel slapen. Dreumes was ook niet lekker door doorkomende kiezen dus was een pittig dagje

3 maanden geleden

Dank voor jullie reacties en ook herkenning! Ik heb wel vaker bloedarmoede gehad, dus wellicht een idee om die eens te prikken. Verder hoop ik voor jullie en mezelf dat het trimester waarin de energie weer wat meer is, gauw komt!

3 maanden geleden

Heel herkenbaar. Doodop, ook weinig eetlust en barweinig energie. Ik heb goede hoop dat dit over een tijdje minder wordt.. 🙄😅. Vooral maar aan overgeven en afspraken minderen. Sterkte allemaal!

3 maanden geleden

Heel herkenbaar. Ik ben ook echt doodop. Herken dit niet van mijn vorige zwangerschappen. Twee peuters is huis helpt ook echt niet mee😅 😴. Ik heb van de week zelfs oppas geregeld zodat ik overdag kon gaan slapen. Hopelijk gaat dit snel voorbij, want dit is echt geen doen. Zeker niet met de enorme misselijkheid erbij

3 maanden geleden

Met 12 weken word het beter . Beloofd ♡

3 maanden geleden

Ik merk vooral dat ik de vroege ochtenddiensten (7uur beginnen ) zwaar vind. Heb er nu 4 maar ben bij de tweede al kapot.

2 maanden geleden

Even laten bloedprikken! Goeie omega 3 (vloeibaar) slikken + vitamine D doet ook wonderen.