11 Reacties

2 maanden geleden

Hallo, ik herken het extreme vermoeidheid. Zelfs na slapen blijft ik vermoeid. Heb een zoontje van 2jaar en ik moet mij ook verplichten om mee te spelen of naar buiten te gaan. Energie word opgeslorpt

2 maanden geleden

Ik ben nu 6+1, en ben ook super moe. Vanmorgen zelfs met mijn andere 2 kinderen op ons bed gaan liggen, hun tv laten kijken zodat ik zelf kon rusten. Ik ben ook echt iedere avond blij als mijn man om half 7 thuis is en ik even 10 minuten rust kan nemen, zelfs een keer toen al in bed gekropen. Ik ben de vorige 2 zwangerschappen ook erg moe geweest, zo erg dat ik veel bij mijn ouders ben geweest zodat ik over niks moest denken en gewoon op de bank kon liggen. Mocht je echt depressieve gevoelens krijgen geef dit dan aan bij de verloskundige, zij kan de pop poli inschakelen zodat je mentale ondersteuning krijg.

2 maanden geleden

Ik ben 8 weken. Moet me zelf echt vooruit slepen. Ben extreem moe maar ook echt heel erg misselijk...

2 maanden geleden

Ik ben ook extreem vermoeid en met vlagen misselijk, maandag ga ik toch de huisarts bellen om advies. Hopelijk kan ik iets krijgen voor de misselijkheid, ik heb bergers daardoor trek in omdat ik bang ben om over te geven. Ik weet als ik eenmaal begin, ik niks meer wil eten voor drie dagen. Ik ben alleenstaand met een zoontje van bijna 3 jaar, in mijn hoofd wil ik veel maar zelfs het huishouden doen is te veel. Ik lig vooral momenteel veel in bed, hopelijk krijg ik snel weer wat meer energie. Ik ben nu aan het aftellen dat de zomervakantie is afgelopen, want dan begint de peuterspeelzaal weer.馃檲

2 maanden geleden

Herkenbaar hoor! Nergens puf voor, lusteloos inderdaad. Voor mij hielp het even dat ik een dagje iets voor mijzelf ging doen, dus dat mijn man even voor de kleine zorgt. Laadde ik echt van op! Wie weet helpt het?

2 maanden geleden

Ben vandaag 6+1 en ook echt onwijs moe en lusteloos. Ontdanks dat wij super blij zijn met de zwangerschap, ben ik de hele dag heel verdrietig. Ik denk persoonlijk ook dat dit door de hormonen komt. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook gehad, uiteindelijk trekt deze moeheid echt weg! Probeer positief te blijven met met die gierende hormonen is dat soms een beetje lastig .. 馃槺

2 maanden geleden

Herkenbaar, ik slaap veel en alsnog zo moe. Er gebeurt ook zo veel in je lijf, ook de aanmaak van de placenta, dat kost veel energie. Ik herken dit van de vorige zwangerschap, het werd toen beter in het tweede trimester.

2 maanden geleden

Hoii, Ik ben 6+4 weken zwanger en ook echt extreem vermoeid. Ik heb nog een van 5 en een van 1,5 rondlopen. Ik vind het ook heel zwaar en lastig om ermee om te gaan. Gelukkig gaat het over en is dit vaak alleen het eerste trimester 馃崁

2 maanden geleden

Ik hier ook.. vorige week zo鈥檔 vreselijke week op het werk gehad hierdoor en trek het niet meer.. ga me met pijn in m鈥檔 hart ziekmelden morgen

2 maanden geleden

Ik heb hier ook veel last van. Vandaag precies 8 weken. Paar drukke dagen gehad en vandaag krijg ik echt niks gedaan. Gelukkig helpt mijn man met wat dingen 鉂わ笍 Ik hoop wel dat het in het 2e trimester beter wordt. Ik vind het nu trouwens ook lastig dat ik dit nog niet als reden van die moeheid kan geven. Wij hebben het op 2 goede vrienden na nog aan niemand verteld.

2 maanden geleden

Hier ook zo intens moe. Het lijkt wel alsof er cement in m鈥檔 lijf zit, alles kost zoveel energie. Ik ben ook echt niet gezellig/sociaal meer. Ik heb nu gelukkig zomervakantie dus hopelijk is het over een paar weken al iets minder.