23 Reacties
vorig jaar
Ik had dit al voor de zwangerschap maar nu is het nog erger 🙈 ik probeer veel laagjes aan te doen dat ik kan uitspelen 😅 vroeger sliep ik snachts deze periode met een super dikke pyjama en een dik donsdeken, nu in onderbroek en t-shirtje met lange mouwen en een fleece dekentje en nooit koud 🙊 zwanger zijn 😅
vorig jaar
Reactie op 1995vantje
Ik had dit al voor de zwangerschap maar nu is het nog erger 🙈 ik probeer v ...
Ik heb normaal in deze periode altijd koud en slaap normaal ook met een dikke pyjama en dik donderen op me.. nu dunne pyjama met korte mouwen en nog steeds het zomerdekbed op ons bed.. mijn vriend heeft altijd warm dus hij is blij dak nu zelden koud heb 😅 ik daarentegen vind het echt ambetant omdat da zweten erbij komt 🙈 helaas moeten we dat erbij nemen zeker en misschien idd met verschillende lagen beginnen werken van kledij. Merci voor de tip 😊
vorig jaar
Reactie op Joketjeuh
Ik heb normaal in deze periode altijd koud en slaap normaal ook met een dik ...
Ik was het al grotendeels gewoon, ben nogal een snelle zweter 😬 ik kan wel een goede deo aanraden? Verder is het typisch in de zwangerschap dat we sneller warm hebben! Mijn kiné moet altijd lachen met mij 😅
vorig jaar
Reactie op Joketjeuh
Alle tips zijn meer dan welkom aangezien dit volledig nieuw is voor mij.. h ...
Hier ook alles nieuw hoor! Maar de warmteopwellingen had ik al dus stelde me er geen vragen bij 🙈
vorig jaar
Reactie op 1995vantje
Hier ook alles nieuw hoor! Maar de warmteopwellingen had ik al dus stelde m ...
Ik gebruik deze deo en vind ik wel goed werken bij veel zweten!

vorig jaar
Reactie op Joketjeuh
Amai ik mag dan precies nog nie klagen.. das wel heel extreem da je flauwva ...
Ja.. als ik te lang rechtsta begin ik het echt warm te krijge en duizelig te worden en begint mijn bloeddruk te dalen 🙈 had ik bij mijn vorige zwangerschap ook maar nu echt extraam en al heel de zwangerschap. Verschrikkelijk. Ik durf ook ni altijd alleen naar de winkel gaan 🤣
vorig jaar
Reactie op inne88
Ja.. als ik te lang rechtsta begin ik het echt warm te krijge en duizelig t ...
Is idd verschrikkelijk! Ik kan het ook hebben als ik aan de kassa moet aanschuiven daarmee dat ik ook niet meer alleen ga 🙈 tenzij voor kleine boodschappen! Ook 1 x bijna gehad bij de rondleiding in het ZH, was daar zó warm...
vorig jaar
Reactie op inne88
Ja.. als ik te lang rechtsta begin ik het echt warm te krijge en duizelig t ...
Ja zou ook nie meer alleen durven gaan hoor naar de winkel.. heb soms wel dat ik duizelig word maar nie dat ik ga flauwvallen. Ik ga wel bijna nooit alleen winkelen ofzo, m'n vriend wilt nie dak nog veel hef enzo dus we gaan altijd samen
vorig jaar
Reactie op Joketjeuh
Ja zou ook nie meer alleen durven gaan hoor naar de winkel.. heb soms wel d ...
Ja naar de aldi of lidl ga ik ook al lang niet meer alleen tenzij voor iets klein. Maar als het te lang aanschuiven is aan de kassa gegarandeerd prijs. Vroedvrouw zei wiebelen in beweging blijven da helpt heel efkes 😅
Plezant toch?! 🙈😅🫣
Mijn vriend moet altijd lachen er gaat terug een nieuwe wereld open binnekort 🙈😅 kwaaltjes weg,alles terug fatsoenlijk kunnen doen,zonnetje da gaat schijnen en ne wolk van ne baby om van te genieten 😄
vorig jaar
Hier ook!
Normaal altijd zo’n kouwelijke maar nu niet😅
Normaal deze periode draag ik enorm dikke pyjama, heb ik m’n fleece deken & donsdeken + nog een extra deken bovenop.
Nu slaap ik in onderbroek en Tshirt met lange mouwen en enkel m’n fleeceke. We vechten hier nu wel niet meer om deken in de nacht.😜
vorig jaar
Hier hetzelfde! Op mijn kamer is het 13-14 graden en ik lig in een shirt onder een donsdeken vaak alsnog te zweten! Overdag heb ik het dan weer enorm koud op mijn kamer, maar die warmte overvalt me 's nachts extreem hard. 🫠