30 Reacties

8 maanden geleden

Hier een festival ganger 馃コ! Kaartjes van verschillende feestjes / festivals zijn al gekocht tijdens de zwangerschap 馃檲. Ben zelf ook door op hardstyle! Maar ga daar dit jaar helaas niet naartoe. Gewoon lekker blijven doen 馃コ馃コ馃コ

8 maanden geleden

Ja hoor, maar laatste jaren feestjes in de buurt als harmony of hardcore en 7th Sunday gedaan. Onze oudste is alweer 6 jaar

8 maanden geleden

Hier ook een festival liefhebber, hardstyle hardcore en frenchcore 馃コ

8 maanden geleden

Ja hier ook! Eerste festival gaat harmony of hardcore zijn. Benieuwd hoe ik het ga doen en/of ik dan nog borstvoeding geef.

8 maanden geleden

Tuurlijk kan dat gewoon doorgaan! Kids uit logeren 馃槂 Heb nu mn derde kindje en techno feestje staat al gepland!

7 maanden geleden

Wilde morgen naar Emporium, maar helaaaas nog niet hersteld van de zwangerschap. 5 juli Dreamfields gaat de eerste zijn! Met andere pas geworden moeders uit ons dorp. Weer even genieten!!

7 maanden geleden

Yes hier ook! Over 2 weken lekker naar Harmony gaan ik ben echt van de hardcore uptempo

7 maanden geleden

Zeker 馃拑 Alleen wel als ze uit logeren gaan 馃ぃ

7 maanden geleden

Yes! Binnekort harmony of hardcore & de kleine man gaat lekker naar oma :)

7 maanden geleden

Ja zeker! 馃ぉ Had Harmony cadeau gehad voor mijn verjaardag, maar durf het eigenlijk nog niet aan. Ben bang dat het nog teveel lopen is en ik last ga krijgen. Het is voor mij dan 10 weken geleden dat ik ben bevallen, iemand hier ervaring mee toevallig? Is dit te vroeg?

7 maanden geleden

Reactie op Jamsie101

Ja zeker! 馃ぉ Had Harmony cadeau gehad voor mijn verjaardag, maar durf het ...
Nee joh met harmony is het ook 10 weken geleden voor mij, als je je goed voelt dan prima ik was ook al sskd en dat was 4 weken erna 馃槄

7 maanden geleden

Reactie op Brittanie0508

Nee joh met harmony is het ook 10 weken geleden voor mij, als je je goed vo ...
Heb jij geen last van je bekken of buikspieren gehad? Als ik wat langer loop voel ik een beetje pijn in mijn onderbuik

7 maanden geleden

Toevallig vandaag naar een festival! Alleen een kleintje in Groningen, Wolter Wolters! Ff kolven bij de EHBO haha. Helemaal zin in! Mijn moeder past ff 6 uurtjes op 馃拑馃徏

7 maanden geleden

Ik mag over een maand weer heerlijk los馃ぉ op een trance festival. Klein vraagje: hoe vaak gaan jullie kolven tijdens een feestje? Om de 3 uur? Ik heb al een lage productie en wil niet dat die nog lager wordt. Maar wil natuurlijk ook niet teveel dans tijd verliezen 馃槣

7 maanden geleden

Reactie op Jamsie101

Ja zeker! 馃ぉ Had Harmony cadeau gehad voor mijn verjaardag, maar durf het ...
Ik ga ook als het 10 weken geleden is naar Harmony! Natuurlijk jezelf wat in elke gaten houden en af en toe misschien wat zitten

7 maanden geleden

Reactie op BeminnelijkeMirage978360

Ik ga ook als het 10 weken geleden is naar Harmony! Natuurlijk jezelf wat i ...
Hmmm ik was echt er van overtuigd om niet meer te gaan, nou twijfel ik 馃槀

7 maanden geleden

Hoi hoi, yes ik ben dol op festivals! Ik ga in juli naar een technofestival, dan is mijn dochter 18 weken. Echt zin om weer iets voor mijzelf lekker te doen!

6 maanden geleden

Wat leuk deze topic! Gaat er toevallig ook iemand as zaterdag naar VWAB? 馃槃

5 maanden geleden

Ik ga aanstaande zaterdag naar Verknipt. Wie heeft ervaring met kolven op een festival?

5 maanden geleden

Reactie op Mimaw200

Ik ga aanstaande zaterdag naar Verknipt. Wie heeft ervaring met kolven op e ...
Denk dat dat wel bij de EHBO post zou kunnen(?) Veel plezier 馃拑馃徏