Hey lieve mama鈥檚!
Ik ben benieuwd of er hier meer moeders zijn die net als ik gek zijn op festivals. Nu we moeder zijn is er natuurlijk veel minder tijd voor. Toch ben ik benieuwd of er nog gecombineerd wordt, of dat je het helemaal achter je hebt gelaten.
Ik woon in provincie Gelderland en vroeg me af of er hier misschien andere feestliefhebbende mama鈥檚 zijn (uit de regio) 馃槃
Ik ben zelf een hardstyle/hardcore liefhebber, zitten die hier toevallig ook?
Ben benieuwd naar de verhalen. Je mag ook altijd een dm doen 馃槝
Liefs,
Hier een festival ganger 馃コ! Kaartjes van verschillende feestjes / festivals zijn al gekocht tijdens de zwangerschap 馃檲. Ben zelf ook door op hardstyle! Maar ga daar dit jaar helaas niet naartoe. Gewoon lekker blijven doen 馃コ馃コ馃コ
Wilde morgen naar Emporium, maar helaaaas nog niet hersteld van de zwangerschap.
5 juli Dreamfields gaat de eerste zijn! Met andere pas geworden moeders uit ons dorp. Weer even genieten!!
Ja zeker! 馃ぉ
Had Harmony cadeau gehad voor mijn verjaardag, maar durf het eigenlijk nog niet aan. Ben bang dat het nog teveel lopen is en ik last ga krijgen.
Het is voor mij dan 10 weken geleden dat ik ben bevallen, iemand hier ervaring mee toevallig? Is dit te vroeg?
Toevallig vandaag naar een festival! Alleen een kleintje in Groningen, Wolter Wolters! Ff kolven bij de EHBO haha. Helemaal zin in! Mijn moeder past ff 6 uurtjes op 馃拑馃徏
Ik mag over een maand weer heerlijk los馃ぉ op een trance festival. Klein vraagje: hoe vaak gaan jullie kolven tijdens een feestje? Om de 3 uur? Ik heb al een lage productie en wil niet dat die nog lager wordt. Maar wil natuurlijk ook niet teveel dans tijd verliezen 馃槣
Hoi hoi, yes ik ben dol op festivals! Ik ga in juli naar een technofestival, dan is mijn dochter 18 weken. Echt zin om weer iets voor mijzelf lekker te doen!