6 Reacties
5 dagen geleden
Ik stop(te) ze gewoon in de vaatwasser na gebruik, zowel de fles als de speen) en in het begin 1x in de week, later minder vaak 10 minuten in een pan kokend water op het fornuis zetten om echt uit te koken. Ik hoop niet dat ik je hiermee beledig, want dat is niet mijn bedoeling! Maar ik vind een flessenserilisator eerlijk gezegd echt zo'n typisch voorbeeld van geldklopperij binnen de babybranche 🤭
5 dagen geleden
Ik vond t echt handig. Alles in zo'n bak ej hop de magnetron in.
Had er 1 van dr brown (via marktplaats) maar elke bak volstaat.
Ik vond het toch wel belangrijk die eerste weken alles goed te steriliseren.
5 dagen geleden
Reactie op AnyaE
Ik stop(te) ze gewoon in de vaatwasser na gebruik, zowel de fles als de spe ...
Dat vind ik nu niet. Ik heb de sterilisator dagelijks gebruikt het eerste jaar! Onze dochter was prematuur geboren en wij waren verplicht de eerste zes maanden elke fles + kolf na elk gebruik te wassen en te steriliseren. De sterilisator heeft mij gered, kan me niet inbeelden om de flesjes 7 keer per dag te staan uitkoken en de kolf ook nog eens 8 keer per dag te staan uitkoken (full time kolven).. na die verplichte 6 maand was het gewoon zo een gewoonte dat het niet schoon voelde als ik het niet steriliseerde 😂
Wij hadden de Philips avent sterilisator voor in de magnetron, heel goedkoop en makkelijk!
5 dagen geleden
Reactie op AnyaE
Ik stop(te) ze gewoon in de vaatwasser na gebruik, zowel de fles als de spe ...
Beetje off topic maar er is onderzoek gedaan naar dat plastic bekers en flessen na veelvuldig in de vaatwasser wassen, giftige stoffen vrijlaten. Sindsdien overgestapt op glazen flessen en en afwassen met de hand! En idd alleen steriliseren voor het eerste gebruik of bij bijv. spruw. Verder kan je gewoon afwassen