24 Reacties

11 maanden geleden

Ja, hier ook! 8 dagen flink ziek geweest. Piek was op dag 6/7, sindsdien een stuk beter. Heb ook een dreumes rondlopen en die had nergens last van dus gewoon de vrolijkheid zelve.. wat een hell🥴 Nu alleen nog licht verkouden, maar voel me oprecht een stuk fitter! Je bevalling zal vast niet in de komende week beginnen dus zou me daar niet zo druk om maken☺️ inderdaad paracetamol nemen, lekker theetje met honing en probeer veel te rusten! Beterschap!

11 maanden geleden

Jep, had het 1,5 week geleden met 33,5 week zwanger. Ben nog steeds niet helemaal fit, en hoesten nog. Maar baby heeft er geen last van gehad ❤️

11 maanden geleden

Voordeel is wel dat je kindje jouw antistoffen meekrijgt, dus die is na de geboorte beschermd❤️💪🏻

11 maanden geleden

Ik ben ook 34+4. heb zelf voorhoofdsholte onstekking, dat is in combinatie met een flinke griep en hoofdpijn al twee weken. Ik leef maar op paracetamol en het helpt totaal niet. Vandaag de HA bellen.

11 maanden geleden

35 weken zwanger en vorige week had ik buikgriep en nu gewone griep. Peuter heeft al sinds zondag koorts en wil alleen maar getild worden. Het is echt pittig, maar dan nog heb ik het liever nu dan straks als de kleine er is. Hopelijk is het griepseizoen snel voorbij 🤒🤧🤢

11 maanden geleden

Reactie op AnneAnne90

Voordeel is wel dat je kindje jouw antistoffen meekrijgt, dus die is na de ...
Zo had ik het nog niet bekeken, fijn! 🥰

11 maanden geleden

Ja 😢. Met kerst griep gehad en half januari ook een week goed ziek met koorts en deze week is het ook WEER hoesten/verkouden/hoofdpijn. Ik lig er echt helemaal af… Ik ben wel vaker eens ziek maar in 6 weken tijd 3x een virus oppakken is wel next level. Ik sleep mezelf maar voort. Ben nu 37+4 en vooral dat hoesten is intens. Pijn en benauwd daardoor. Hopelijk blijft baby nog lekker even een paar weekjes zitten. Beterschap!!

11 maanden geleden

Jup hier ook fikse griep (longontsteking?) met ruim 37 weken en mn 2 en 4 jarige helaas ook ziek. We proberen te overleven. En inderdaad ik probeer eraan vast te houden dat dit moment fijner is dan wanneer de baby er net is

11 maanden geleden

Ik zit er helaas ook middenin 😢🤧 wat een ellende he! Ik had deze week mijn laatste werkweek, ondanks dat ik toe was aan verlof had ik deze week graag anders voor me gezien! Maar ik voel je! Het is ellendig en ik ben echt aan het wachten tot het moment ik me weer iets beter voel 😔 beterschap!

11 maanden geleden

Hier ook ruim anderhalve week behoorlijk ziek geweest Man ook en dochter van 2 ook 3 dagen ( die nachten waren hell.. alledrie ziek en niet slapen) Nu 36 weken zwanger Ik begin nu mn energie weer terug te krijgen maar wat een drama is het geweest!

11 maanden geleden

Hier nu ook ziek met 35+4, pfff alsof het niet allemaal al vermoeiend genoeg was 😅 nu dag 3 en het lijkt alleen maar erger ipv beter te worden

11 maanden geleden

Ik heb de griep gehad met daarna voorhoofd/bijholteontsteking. In totaal nu 3,5 week ziek (geweest) en eindelijk sinds twee dagen voel ik me iets beter en hoef ik geen pcm te nemen. Alleen mijn energie is volledig verdwenen en heb nog een dochter van 1,5 jaar. Ben dus bang dat ik volledig afgepeigerd aan de bevalling moet beginnen. Ben nu 37+1.

11 maanden geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ja 😢. Met kerst griep gehad en half januari ook een week goed ziek met koo ...
So! Dat is wel een aanslag op je lijf inderdaad.. beterschap en succes met de laatste weken!! 💪

11 maanden geleden

Jeetje wat naar zeg! Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap. Ik dacht toen ook van, met deze griep gaat bevallen hem ecjt niet worden. Vaak hoor je wel dat een bevalling op zich laat wachten tot je lijf weer op krachten is! Daar hield ik me toen ook maar aan vast. Heel veel sterkte!

10 maanden geleden

Wat nemen jullie tegen de kriebelhoest?

10 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Wat nemen jullie tegen de kriebelhoest?
Zoete thee, soms juist ijskoud water en veel hoestdrank vaak

10 maanden geleden

Reactie op Sierra-ashley

Zoete thee, soms juist ijskoud water en veel hoestdrank vaak
Welke hoestdrank neem jij dan? Ik lees en hoor dat vele vermelden ze niet tijdens zwangerschap in te nemen.

10 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Welke hoestdrank neem jij dan? Ik lees en hoor dat vele vermelden ze niet t ...
En blijkbaar ook afhankelijk of je borstvoeding wil gaan geven. Dat wil ik zelf nl wel

10 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Welke hoestdrank neem jij dan? Ik lees en hoor dat vele vermelden ze niet t ...
Ik neem normaal gesproken thijmsiroop. Maar heb tot nu toe nog geen last gehad van een kriebelhoest, dus heb er ook niet naar gekeken eerlijk gezegd

10 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

En blijkbaar ook afhankelijk of je borstvoeding wil gaan geven. Dat wil ik ...
Snel even gegoogeld en thijmsiroop zou wel mogen als je zwanger bent