8 Reacties

één maand geleden

Ik heb er ook last van. De pijn houdt zich 2 a 3 dagen aan en gaat vanzelf weg...

één maand geleden

Ik heb dit toevallig ook, maar dan vaak bij snel opstaan of bepaalde bewegingen

één maand geleden

Waar in je buik heb je ze precies? Bovenin? Onderin?

één maand geleden

Wat vervelend zeg! Hopelijk gaat het gauw weer over bij jou. Die steken herken ik wel. Ook pijnlijke steken, maar dan recht naar onderen. Soort stroomstoot lijkt het wel. Ik word er 's nachts dan niet wakker van, het is bij mij meestal overdag. Heb ook vorige week een test gedaan voor een blaasontsteking, maar die was ook negatief. Ik houd het nu toch maar op groeistuipen?

één maand geleden

Steken laag in je buik? Klinkt als lighting crotch. Had ik vorige zwangerschap ook wel eens. Pijnlijk, maar van korte duur. Gelukkig niet ernstig zolang je geen bijkomende klachten hebt. Heb je dat wel, laat het dan controleren. De klachten kunnen lijken op een blinde darmontsteking.

één maand geleden

De pijn is aan de zijkant van mijn buik, net wat hoger dan mijn navel. Echt onder mijn ribben. Morgen toch maar even langs de huisarts.

één maand geleden

Reactie op Voorheteerstmama22

De pijn is aan de zijkant van mijn buik, net wat hoger dan mijn navel. Echt ...
Ik heb van het weekend ook erg steek gehad onder mijn ribben. Wel vrij bovenin. Ruim boven mijn navel, vlak onder mijn borst. Op een gegeven moment heb ik op de grond liggen rollen van de pijn en wist ik echt niet waar ik het zoeken moest. Bleek nierstuwing te zijn en moest een nacht in het ziekenhuis blijven. Komt door verdrukking van de organen, daardoor moest mijn nier te hard zijn best doen. Wellicht is het bij jou ook een orgaan. Je nier, je darmen etc? Kan allemaal. Misschien wel fijn dat te laten onderzoeken inderdaad. Pijn is niet prettig.

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Ik heb van het weekend ook erg steek gehad onder mijn ribben. Wel vrij bove ...
Het extreme pijnlijke is er bij mij overigens vanaf. Op het moment vooral een zeurende en hele vervelende pijn.