12 Reacties

2 maanden geleden

Die metingen komen zo precies, als ze er ook maar iets naast zit dan scheelt dat gelijk een hele hoop. Maar als je echt denkt een knipperend hartje te hebben gezien dan kan je natuurlijk nooit nog maar 4 weken zijn, en is de meting waarschijnlijk net verkeerd gedaan. Denk dat je grote kans hebt dat vrijdag alles gewoon in orde is.

2 maanden geleden

Wat balen dat het zo'n rare evaring was! Je hoopt toch op iets anders bij een 1e echo... Ik heb er niet voor geleerd natuurlijk, maar met 4 weken een hartje lijkt mij vrij onmogelijk. Maar als je wel een hartje hebt gezien, lijkt mij dat goed nieuws! In deze weken is het echt milimeter werk. Maar je zou van een echoscopist toch mogen verwachten dat ie het snapt...

2 maanden geleden

De metingen kloppen vaak nog niet (ik was eerste echo terug gezet en tweede echo weer vooruit). Hartactie begint pas bij 5+4 ongeveer zei onze verloskundige

2 maanden geleden

Ik had een echo met 5+4 en hierop was iets minder te zien dan bij jou. Een vruchtzakje met daarin heel klein een dooierzakje en “een beginnend vruchtje”. Er was ook nog geen hartactiviteit maar volgens de verloskundige was het daar ook nog net te vroeg voor. Als ik jouw echo zie inclusief het hartje dan zou je eind 5, begin 6 weken moeten zijn denk ik. 4 weken is echt niet mogelijk als er al hartactiviteit was. Hopelijk is je echo vandaag fijn!

2 maanden geleden

Eerste echo is vaak rommelig rond 5 weken, daarom kiezen de meeste verloskundigen/echoscopisten ervoor om pas rond de 7 a 8 weken een eerste echo te doen. Mijn echte goede echo met een duidelijk kindje was pas vanaf 10 weken. Geeft het allemaal wat tijd.

2 maanden geleden

Ik heb met 6 weken een echo gehad, daarop dacht de arts (via icsi) een lege vruchtzak te zien dus een miskraam die ik zou krijgen. (Had ook wat bloed verlies en krampen vandaar de vroege echo) Maar vandaag 7+5 een goede echo met kloppend hartje. Het is zo vroeg nog!

2 maanden geleden

Gisteren een nieuwe echo gehad en alles zag er perfect uit :) Hartje klopte krachtig en ben precies even ver als volgens mijn eigen berekening!

2 maanden geleden

Gisteren een nieuwe echo gehad en alles zag er perfect uit :) Hartje klopte ...
Wat ontzettend fijn! Maar wat idioot zeg dat zo’n invalster zo vaag doet en zoveel onzekerheid teweeg brengt..🙄

2 maanden geleden

Reactie op Joycester

Wat ontzettend fijn! Maar wat idioot zeg dat zo’n invalster zo vaag doet en ...
Ja ze heeft ook flink op haar kop gekregen! ze schaamde zich dood….

2 maanden geleden

Gisteren een nieuwe echo gehad en alles zag er perfect uit :) Hartje klopte ...
Wat ongelooflijk fijn zeg!! Wel super klote dat je zo onnodig in de stress en spanning heb gezeten door zo’n invalster.. je zou dat eventueel wel even kunnen aangeven daar zodat er beter op gelet worden en een ander dit (hopelijk) niet meemaakt daar. Heel blij om te lezen dat alles gewoon in orde is! 🤍🤍

2 maanden geleden

Reactie op anoniempje95

Wat ongelooflijk fijn zeg!! Wel super klote dat je zo onnodig in de stress ...
Dankjewel!! ben zooo opgelucht, zo fijn dit❤️❤️ Nu kan ik lekker genieten voor mijn gevoel :) Ik ga er inderdaad wat mee doen! Wil niet dat een ander dit hoeft te ervaren

2 maanden geleden

Deze echo is ook 5 weken en 2 dagen waar heeeeeeel toevallig een hartactie, nog wel te langzaam, werd gezien. Gisteren met 9 weken een prima echo gehad. Dus ja: eigenlijk was deze echo van jou nog zo gek nog niet