4 Reacties

11 dagen geleden

Fruit is hartstikke gezond dus lekker eten! Als je je zorgen maakt over de suikerpieken zou je tegelijk met het fruit iets van noten of kwark kunnen eten. Of beiden 🙃 Dan heb je een super goed tussendoortje te pakken!

11 dagen geleden

Nee joh! Lekker eten, super gezond. Mensen eten ook chocola, snoep en koek. Zit veel meer suiker in, plus vet en heeft je lichaam helemaal niks aan.

11 dagen geleden

Fruit is hartstikke gezond. Ja er zit suiker in, maar daar krijg je energie van, en daarnaast ook nog eens bomvol vezels, vitamines en mineralen! Heerlijk toch. Is echt niet te vergelijken met snoep ofzo. Ik herken deels wat je zegt, ik at altijd al wel veel fruit maar alles wat knapperig en fris is vind ik heerlijk nu! Ik vond appels en druiven bijvoorbeeld nooit zo bijzonder maar die vind ik nu echt héérlijk haha. En nu de mandarijnen, lekker koel uit de koelkast (doe ik normaal nooit) vind ik echt een feestje haha 🤣

10 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Fruit is hartstikke gezond. Ja er zit suiker in, maar daar krijg je energie ...
Haha ja dit heb ik dus ook! Appels zijn zo sappig, druiven (even in de vriezer leggen) vind ik nu 10x lekkerder dan bijv een ijsje, kiwi gold vind ik zooo smaakvol, in de zomer was ik echt verslaafd aan watermeloen. Alsof ik nu pas proef hoe zoet en sappig al die fruitsoorten zijn 😅😂 kan er echt naar uitkijken gewoon op een dag.