7 Reacties

3 maanden geleden

Haha ik moet hier een beetje om lachen, want ik heb dit ook mega. Super ellendig natuurlijk, maar het wordt wel echt beter! Duurde bij mij beide keren tot 16 weken. Wil je daarmee niet ontmoedigen, maar iedereen zei 'het duurt tot 10 weken, tot 12 weken, nee echt niet lang meer' Elke dag was er een te lang 馃槄 Ik ben inmiddels dus zwanger van mijn derde kindje en poh wat voel ik me een partij slecht! Dit went nooit, maar het is het uiteindelijk zo waard. Maar niet makkelijk! Het helpt mij echt wel om toch dingen te blijven doen. Dan heb ik soms wel mega dips, maar kom ik de dag beter door. Als ik niks hoef stort ik totaal in! Met twee kindjes en 40 uur werken ben ik sowieso wel druk, maar van niets doen wordt ik nog lamlendiger. Ik lig wel elke avond om 9u in bed 馃槀

3 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

Haha ik moet hier een beetje om lachen, want ik heb dit ook mega. Super ell ...
Haha ik snap het, fijn je bericht! En ik ga er eerlijk gezegd ook vanuit dat het iets langer duurt, want ik zag dat het hCG hormoon pas vanaf 12 weken daalt.. nou trek daar nog maar een paar weken vooruit dan inderdaad 馃槄 en intussen er doorheen blijven worstelen (zo voelt het letterlijk).. En het is grappig want ik heb zelfs een Doula opleiding gedaan en zoveel zwangere vrouwen om me heen gehad, maar dit zelf ervaren is ff andere koek 馃檲

3 maanden geleden

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik doe wat ik moet doen voor werk, maar dat is zo'n 4 uur per dag (ben zelfstandig ondernemer, dus kan het zelf indelen). Ik ben de hele dag alleen. En als ik alleen ben en geen afleiding heb voel ik me mega somber. Ik ben niet zo zeer bang dat de zwangerschap niet goed gaat. Maar heb net als jij nergens zin in en kan nergens echt van genieten. Ik vind het mentaal echt enorm intens... ik hoop niet dat dit nog weken zo aanhoud. Ik probeer wel fijne afleiding te zoeken elke keer. Wandelen doet me wel goed. En andere mensen zien, dus probeer dat meer in te plannen. Maar ik vind het ook onwijs pittig mentaal gezien.

3 maanden geleden

Reactie op LAmber1994

Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik doe wat ik moet doen voor werk, maar da ...
Wandelen vind ik ook fijn! En ben maar begonnen met haken haha maak nu een baby kleedje

3 maanden geleden

Ooo zo herkenbaar! Ik ben nu bijna 7 weken zwanger van mijn 3e en ik heb nergens puf voor, niet voor werk, niet voor het huishouden, niet voor mijn sociale contacten. Wij gaan volgende week ook nog met vakantie en dat zie ik al helemaal niet zitten. Volgende week wel de eerste echo, ben dus wel benieuwd. Maar wat voel ik me waardeloos en als dit echt nog weken gaat aanhouden weet ik niet hoe ik dit vol ga houden:(

3 maanden geleden

Herkenbaar! Ben rond de middag echt z贸 moe al.. Lig ook elke avond om 9 uur in bed (soms nog eerder). Niet heel gezel maar het wordt beter 馃馃徎

3 maanden geleden

Reactie op njno26

Ooo zo herkenbaar! Ik ben nu bijna 7 weken zwanger van mijn 3e en ik heb ne ...
Oef intens idd op vakantie nu.. hoop dat je veel kan rusten ondanks dat je gaat reizen 馃檹馃徏 even geen werk en huishouden in ieder geval 馃槈