10 Reacties

2 maanden geleden

Er wordt aangeraden om vanaf 20 weken te beginnen met zwangerschapsgym dus ik denk dat dat hetzelfde ligt. Er staan op youtube oefeningen die je al eventueel thuis zou kunnen doen.

2 maanden geleden

Ik ben bij mijn vorige zwangerschap met 14 weken begonnen, ik verwacht nu ook rond deze termijn te beginnen, maar meer omdat ik het heel leuk vind haha.

2 maanden geleden

Met Zwangerfit kun je vanaf 12 weken beginnen. Ik ga dat ook direct vanaf t begin doen. Je kunt ook gewoon blijven sporten, bepaalde oefeningen vermijden, maar gewoon naar de sportschool of wandelen o.i.d. kan ook prima!

2 maanden geleden

Ik doe mom in balance, dat kan al vanaf t moment van conceptie tot de kinderen volwassen zijn (verschillende groepen). Bevalt goed! En wordt door het hele land aangeboden

2 maanden geleden

Ik volg dit ook even want ik zit met dezelfde vraag! Ik deed aan krachttraining maar nu zwanger van een tweeling en merk dat ik me vrij onzeker voel en bang ben voor blessures als ik verkeerd train. Graag leer ik van de vele ervaren mama's hier!

2 maanden geleden

Ik ga ook zwangerfit doen. Volgende week een proefles, ben dan 11 weken zwanger.

2 maanden geleden

Reactie op Felina1985

Ik volg dit ook even want ik zit met dezelfde vraag! Ik deed aan krachttrai ...
Ken je Sterkher? Zij is zwangerschaps/postpartum trainster met echt heel veel goede kennis. Alleen al op haar instagram vind je mega veel goede tips en zij heeft ook (betaalbare!) programma’s voor zowel de gym als thuis. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik die allemaal aangeschaft en ik vond ze echt top! Oefeningen staan per week en zo doe je nooit het verkeerde. 😊

2 maanden geleden

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zwangerfit gedaan. Na de bevalling ben ik mom in Balance gaan doen. Wanneer de vermoeidheid en misselijkheid met deze zwangerschap weer wat minder is ga ik weer terug mom in Balance doen. Dit vind ik qua sporten iets uitdagender dan zwangerfit. En ook fijn dat je na de bevalling daar weer door kan gaan met opbouwen

2 maanden geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ken je Sterkher? Zij is zwangerschaps/postpartum trainster met echt heel ve ...
Ga ik opzoeken, dank voor de tip!

2 maanden geleden

Reactie op Bultje1

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zwangerfit gedaan. Na de bevalling ...
Ga dit ook opzoeken, dank voor het delen!