14 Reacties

3 maanden geleden

Ik was precies vorige jaar ook zwanger ik weet nog dat ik het allemaal zo traag vond gaan. En ik vond die 9 maanden echt traag gaan

3 maanden geleden

Ik ben ook bijna 6 week en over 2 week moet ik ook voor de echo maar vind indd of de tijd stil staat gaat zo langzaam wil liefs nu al weeten

3 maanden geleden

Ik ervaar dit precies hetzelfde, de tijd kruipt voorbij en ik ben zo ontzettend onzeker over alles. Wij hebben 15 juli in het ziekenhuis de eerste echo met 6.5 week.

3 maanden geleden

Ik vond het ook heel langzaam gaan tijdens mijn vorige zwangerschap! De echo’s zijn echt momenten om naar uit te kijken, alleen de dagen lijken zo lang te duren.

3 maanden geleden

Het eerste trimester ging voor mij ook heel traag, ook omdat ik zo misselijks was, vanaf het tweede ging het voor mij al veel sneller!

3 maanden geleden

Eerste weken gaan heel langzaam omdat er dan nog zoveel onzekerheid is en je gewoon de bevestiging wil hebben dat alles goed is! 😊 Na 20 weken, toen hadden we bij ons de complete check, vond ik het erg snel gaan.

3 maanden geleden

Nope, de hele 9 maanden duurden een eeuwigheid haha. Met name door extreem veel klachten die alleen maar toenamen, mijn god wat was ik er klaar mee. Zou zo nog 10x bevallen ipv één zwangerschap doen haha. En toch, nu 2,5 jaar later, voelt het helemaal niet meer alsof het zo lang was, dat vergeet je dan toch een beetje denk ik? Maar dus zeker wel toen ik er middenin zat.

3 maanden geleden

Is dit je eerste kindje? Ik vond dat mijn eerste zwangerschap echt voorbij kroop. Dan leef je ook zo toe naar dat moment dat je kindje komt en onstabiel dat zou graag wilt duurt het alleen maar langer. Bij m’n volgende zwangerschap ging de tijd echt stukken sneller maar dan ben je ook veel minder bezig met je zwangerschap en voornamelijk met de kleine die al rondloopt. Ben benieuwd hoe ik het nu ga ervaren bij deze zwangerschap voor de 3e…

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Is dit je eerste kindje? Ik vond dat mijn eerste zwangerschap echt voorbij ...
Jaa mijn eerste! En vind alles zo spannend. Lees hier op de topics dat sommige miskraam hebben. En ik heb naast vermoeidheid en zere borsten geen enkel symptoom. Dus ben niet misselijk etc. Dan ga ik twijfelen. Nu heb ik het ook nog tegen niemand verteld (naast m’n man) en ben ik zo alleen hierin. De eerste echo zal hopelijk de onzekerheid wegnemen. Wel heerlijk dat je afleiding hebt met andere kids kan me voorstellen dat je dan ooo nog even geniet van die quality time!

3 maanden geleden

Jaa mijn eerste! En vind alles zo spannend. Lees hier op de topics dat somm ...
Dat je geen symptomen hebt zegt niks. Bij mij start de misselijkheid namelijk pas vanaf 6 weken zoon beetje en wordt daarna erger (in ieder geval bij de vorige zwangerschappen). Het in dus nog komen. En zo niet dan zegt ook dat niks over of de zwangerschap wel of niet goed gaat. Herken goed wat je zegt dat vooral die eerste weken zo lang duren omdat je er zo alleen in bent en met niemand over kan praten. Terwijl je er zelf zo blij en enthousiast over bent. Denk dat de meeste dames daarom hier ook zo actief zijn de eerste weken. 🤞op een goede eerste echo en dat je daarna er lekker met anderen over kan praten!

3 maanden geleden

Jaa mijn eerste! En vind alles zo spannend. Lees hier op de topics dat somm ...
Ik ben nu 5 week. Heb ook nergens last van allen krampjes maar nog ook niet misselijk geweest 18 juli moet ik naar de echo

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Dat je geen symptomen hebt zegt niks. Bij mij start de misselijkheid nameli ...
Dank je wel voor je lieve en geruststellende berichtje. Waardeer het 🥰

3 maanden geleden

Ik ben nu 5 week. Heb ook nergens last van allen krampjes maar nog ook ni ...
Spannend hè? Ik de 15e!! Succes 🤞🏽

3 maanden geleden

Spannend hè? Ik de 15e!! Succes 🤞🏽
Dankje jij ook 🙂