79 Reacties
één maand geleden
Hij komt hier volgende week binnen 😀 een boxpakje met haar naam en kleine roze strikjes erop inclusief mutsje met strik en naam
één maand geleden
Wij hebben deze van de h&m in maatje 50 als geboortepakje voor ons tweede zoontje.
Mijn tips; hou er rekening mee dat het gemakkelijk is om aan te doen, dus iets met bijvoorbeeld een overslag idee. Zodat je niet zo zit te friemelen om het aan te krijgen.
Nog een tip; probeer er rekening mee te houden dat er nog een romper met lange mouwen onder kan.
Bij ons eerste zoontje hadden we een boxpakje die je helemaal open kon doen met knoopjes! Was ook handig!
één maand geleden
Ik heb 3 pakjes in 3 maten, zodat er altijd 1 past. Mijn beide dochters waren groot. Dus heb 56, 62 en 68. Wel verschillende pakjes, zodat het ook na elkaar aan kan.
25 dagen geleden
Yes! Hier hangen ze ook al klaar 😁 wij hebben twee geboortepakjes in maat 44 en 50. Ik zou alleen pas maatje 44 kopen als je echt zeker weet dat je kindje erg klein is. Onze dochter was 2650 en heeft ruime tijd in 44 gezeten, onze tweede dochter schatten ze hetzelfde in qua gewicht dus ik durfde de gok wel te wagen.
25 dagen geleden
Wij hebben deze in maat 56 oogt op deze rozer dan hij in het echt is. Is meer oud roze. Ons zoontje was 4.2 kilo en paste een week in 50 dus koop geen 50 er bij. Het was overigens meer krap dan dat het echt goed paste maar zo zonde om niet aan te doen als je het hebt liggen. Heb een pakje maat 50 op Vinted gekocht vergelijkbaar met deze ook van mar mar. Mocht ze toch kleiner zijn dan der grote broer dan hebben we die achter de hand. Heb ook nog 2 pakjes 50 van der grote broer wat ook voor een meisje kan. Merk wel dat ik het lastig vindt en steeds in men hoofd heb van wat nu als ze wel kleiner is. Ik was zelf als baby onder de 3 kilo. Tuurlijk zijn kleertjes dan zo gekocht of besteld.
25 dagen geleden
Ik weet het nog niet. Heb hét pakje nog niet gekocht denk ik… Waar ik in elk geval rekening mee houdt is een los broekje en overslag romper + overlsag shirt/trui. Ik vond boxpakjes lastiger met verschonen: je moet of heel veel knoopjes los en weer vast doen, of een van de twee benen erin frummelen. En je hebt ook boxpakjes zónder knoopjes tussen de benen, die zijn helemaal ellende. 😅
25 dagen geleden
Ik heb me gek laten maken door m’n hormonen en dit boxpakje van kasjmier van de H&M gekocht 🥹
Het was sale en daarom wat goedkoper maar alsnog eigenlijk echt duur voor zo’n pakje wat maar zo kort gedragen wordt… Maar zoooo schattig en lief en zacht. Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken als ons meisje eruit gegroeid is (zo praat ik het goed voor mezelf, hebben jullie het door? 😂😂).
24 dagen geleden
Reactie op C656
Nemen jullie meerdere maten mee? Ik vind het moeilijk in te schatten welke ...
Bij mijn zoontje had ik maat 50 en 56 mee omdat hij groot geschat werd. Ze zeide al snel hij past vandaag gewoon in maat 50. Hij had de eerste dag een pakje van noppies maat 50 aan met zen 4,2 kilo en zo’n 53 cm 😂 maar neem deze keer wel maat 56 als geboortepakje mee en een maat 50 als backup mocht ze toch kleiner zijn dan der broer.
24 dagen geleden
Reactie op Ramona_32
Ik neem er 2 of 3 mee.
Het geboorte pakje wat ik uit heb gekozen heeft maa ...
Ja ik neem van zowel maat 50 als maat 56 twee setjes mee. En dan bij maat 50 is er 1 hét geboortepakje. Maar je weet toch niet zeker welke ze passen en soms is de eerste outfit al vies waardoor een outfit wissel nodig is voor je naar huis gaat
24 dagen geleden
Reactie op C656
Nemen jullie meerdere maten mee? Ik vind het moeilijk in te schatten welke ...
Ik had 44, 50 en 56 mee voor de zekerheid 🫢 Uiteindelijk 44 nodig gehad. Hij was 3020 gram en 50 was echt te groot. Nu hoop ik thuis te mogen bevallen maar ga zeker weer in elke maat een pakje klaar leggen want je weet het maar nooit…