79 Reacties

25 dagen geleden

Ik neem maat 44 en maat 50 mee. Eerste kindje was dysmatuur en ook deze wordt kleiner geschat. Ik ben altijd in shock dat er baby’s zijn die al in maat 56 passen bij de geboorte, toen was ze hier echt al 3 of 4 maanden haha. Ook hou ik er rekening mee dat de stof niet te dun is, onze dochter had veel moeite met het op pijl houden van de temperatuur. Een warm pakje is dus wel fijn 😊. Dit is het pakje dat ik nu heb. Maar misschien verandert het nog 😁.

25 dagen geleden

Reactie op DaphneBoaz

Hij komt hier volgende week binnen 😀 een boxpakje met haar naam en kleine ...
Klinkt leuk, mag ik vragen waar je het hebt besteld?

25 dagen geleden

Reactie op BM.DINCOL

Klinkt leuk, mag ik vragen waar je het hebt besteld?
www.bedruktebabykleding.nl

24 dagen geleden

Reactie op saka_mese

Ik heb me gek laten maken door m’n hormonen en dit boxpakje van kasjmier va ...
Hier bewaar ik het geboortepakje voor de kids voor later. Misschien ook leuk voor jou, het allereerste pakje bewaren!

24 dagen geleden

Oeh leuk topic!

24 dagen geleden

Reactie op saka_mese

Ik heb me gek laten maken door m’n hormonen en dit boxpakje van kasjmier va ...
Ik vind hem prachtig dus had hem ook opgezocht, maar klopt het dat er geen knoopjes tussen de benen zitten? Dan zou je voor verschonen dus het hele pakje uit moeten trekken 😬

24 dagen geleden

Kijk eens bij babyluxury. Ik heb daar van onze eerste 2 beide het komplete geboortepakje gekocht. En heb ze nog steeds. https://baby-luxury.nl/product-category/complete-newbornset/

24 dagen geleden

Setje bij de Zara samengesteld. Ik ben helemaal weg van tuinbroekjes. Deze leek me lekker warm en zacht.

24 dagen geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Hier bewaar ik het geboortepakje voor de kids voor later. Misschien ook leu ...
Ja waarschijnlijk ga ik dat ook gewoon doen, maar ik moet toch een excuus voor mezelf voor deze dure aankoop bedenken? 🤪🤪😉

24 dagen geleden

Reactie op Evanna

Ik vind hem prachtig dus had hem ook opgezocht, maar klopt het dat er geen ...
Ja dat klopt inderdaad. Strikje en overslag open, beentjes eruit, armen kunnen blijven zitten.

24 dagen geleden

Ik vind deze zoo leuk! Maar wel erg prijzig.

23 dagen geleden

Reactie op CarliFrgt

Ik vind deze zoo leuk! Maar wel erg prijzig.
Heel leuk!!! Dat is ook mijn smaak!!

20 dagen geleden

Dit wordt, als ze het past haar geboorte pakje 🩷

20 dagen geleden

Reactie op Maar-

Dit wordt, als ze het past haar geboorte pakje 🩷
Schattig! Welke maat heb je hiervan?

20 dagen geleden

Reactie op Macy92

Schattig! Welke maat heb je hiervan?
Maat 50! Maar ik vind m eigenlijk best groot vallen.. is van de Prenatal

20 dagen geleden

Ik denk één van deze 2 pakjes voor ons zoontje 💙 voorkeur gaat uit naar het boxpakje en dan nog een mutsje erbij.

20 dagen geleden

Vooral rekening mee houden dat de mouwtjes niet te strak zijn. Voor de eerste keer je baby aankleden is al spannend, laat staan als je de armpjes door een smal en strak mouwtje moet persen 😅 liever wat ruim zittend aanschaffen

20 dagen geleden

Oh ja en geen capuchons aan truien of vestjes, dat zit helemaal niet lekker voor ze

20 dagen geleden

En (te snel verzonden) is niet super veilig

20 dagen geleden

Ik heb dit als geboorte pakje voor onze dochter 🥰