79 Reacties
20 dagen geleden
Ik begin zelf met een wollen pakje, dat huidje van je kleine is nog helemaal niet gewend aan kleertjes en je hebt nog geen idee of hij/zij een gevoelige huid heeft. Dus voor mij zoiezo de eerste week zo natuurlijk mogelijk met wol en daarna ga ik steeds meer andere materialen gebruiken ☺️
20 dagen geleden
Oh en verschillende maten! Ik was zelf klein met geboorte en mijn dochter was ook niet groot geschat. Dus had in diepvries zakjes een setje maat 44, maat 50 en maat 56 zitten (gelabeld dus makkelijker voor papa) uiteindelijk erg blij mee geweest want kreeg inderdaad een kleintje en heeft weken maat 44 aangehad
20 dagen geleden
Ik ben nogsteeds zoekende naar het geboorte pakje maar we komen er niet helemaal uit. Wil graag iets met zwaantjes en haar naam erop, maar degene die ik op internet zie zijn het gewoon net niet. Iemand nog een leuke tip?
20 dagen geleden
Reactie op DaphneBoaz
Eindelijk binnen 🥰
Waar heb je deze vandaan? 😍
20 dagen geleden
Reactie op Grietjez94
Ik denk één van deze 2 pakjes voor ons zoontje 💙 voorkeur gaat uit naar he ...
Ohh die linker is zooooo zacht qua stofje, echt een hele leuke 🥰🩵
20 dagen geleden
Hier word het deze voor onze kleine man. In maat 50 en in 56 gekocht😅.
Lekker goedkoop van de Zeeman maar I Love It 🩵
20 dagen geleden
Reactie op DaphneBoaz
Hij komt hier volgende week binnen 😀 een boxpakje met haar naam en kleine ...
Dat klinkt erg schattig!
Zelf had ik al wat kleertjes gehaald, maar niet specifiek iets gekozen dat de baby bij de geboorte zal dragen, maar ik hoorde vandaag op de 24baby podcast 19 weken dat het een ding is dat te doen en vind het wel een leuk idee! Binnenkort maar eens even samen bekijken 💕
20 dagen geleden
Reactie op Maria201623
Hier word het deze voor onze kleine man. In maat 50 en in 56 gekocht😅.
Le ...
Leuk en stoer! 💙
20 dagen geleden
Reactie op Soontobemama
Ik ben nogsteeds zoekende naar het geboorte pakje maar we komen er niet hel ...
Misschien kan je er 1 laten maken met een ontwerp 😃
Ik zie nu ik zoek dat Hema bij Foto Ontwerp je eigen rompertje heeft!
Of je kan afbeeldingen printen op t-shirt transferfolie of zoiets en het er op strijken.
Bij beide kan je het denk ik precies maken zoals je wil en nog persoonlijker en origineler.
20 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
Misschien kan je er 1 laten maken met een ontwerp 😃
Ik zie nu ik zoek dat ...
https://foto.hema.nl/fotocadeaus/foto-op-tas-en-textiel/rompertje-bedrukken/
20 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
https://foto.hema.nl/fotocadeaus/foto-op-tas-en-textiel/rompertje-bedrukken ...
Hema heeft trouwens allemaal pappa/vader tekst afdrukken bij de foto die je kiest zie ik nu, maar op een andere maak zelf je rompertje site (onderstaande sites) moet het ook zonder dat lukken 🙂
19 dagen geleden
Reactie op Soontobemama
Ik ben nogsteeds zoekende naar het geboorte pakje maar we komen er niet hel ...
Ik ga binnenkort zelf weer het bedrukken opstarten :) dus je mag mij altijd pben
19 dagen geleden
Ik denk dat hij in ieder geval dit aan krijgt 💙 en even zien wat er overheen
19 dagen geleden
Reactie op Carieniepienie
Ik heb 3 pakjes in 3 maten, zodat er altijd 1 past. Mijn beide dochters war ...
Slim
19 dagen geleden
Waarschijnlijk wordt het deze. (Van Primark.) Vrolijk en jongensachtig. Ik wordt er nu alblij van als ik deze zie. Maar zal ook even kijken voor wat pakjes in andere maten, om die mee te nemen, zoals net de tip werd gegeven 🙂
14 dagen geleden
Ik heb deze gekocht bij h&m🥰 ideaal als je kindje in 2025 wordt geboren