4 Reacties

één maand geleden

Hi! Ik heb 4 jaar geleden zelf vlindertjes gekozen op het kaartje dat symbool stond voor mijn overleden vader. Niet overdreven aanwezig maar voor ons wel betekenisvol.

één maand geleden

Bij Fientje en co kan je zelf kaartjes ontwerpen/samenstellen. Ik heb er eentje gemaakt met onze hond er ook op.

één maand geleden

Wij zijn voor deze zwangerschap een kindje verloren dus gaan op het kaartje subtiel een gouden sterretje toevoegen (kaartje nog niet ontworpen maar het zal verder heel basic worden, waardoor het sterretje wel echt anders is zeg maar). De mensen die weten van ons verhaal zullen dat begrijpen en de rest ziet gewoon een kaartje met een sterretje.

één maand geleden

Heb je een symbool of afbeelding wat aan haar doet denken? Of een bloem ofzo wat ze heel mooi vond?Je zou daarvan op het kaartje iets terug kunnen laten komen in bijvoorbeeld mooie foliedruk? Wij hebben voor deze zwangerschap twee miskramen gehad, deze baby is dus een regenboog baby en ik wil daar ook iets heel subtiel in terug laten komen (bv op de achterkant een heel klein regenboogje). Dit zal veel mensen niet opvallen, maar voor ons voelt dat waardevol om toch ook dat verdriet te ‘erkennen’ bij de blijdschap van deze baby. Het hoeft natuurlijk niet subtiel… is ook maar net of je wilt dat andere mensen dit snappen als ze het zien.