15 Reacties

8 dagen geleden

Ik maak zelf ons geboortekaartje. Voordeel van grafisch cormgever zijn. Bij websites heb je toch sneller een 'standaard' kaartje 馃槄

8 dagen geleden

Festikaart is erg leuk 馃グ

8 dagen geleden

Ik maak hem ook zelf! Vorige keer hebben we hem in PowerPoint gemaakt, hahaha. Mijn nichtje die vormgever is geloofde niet dat we hem in PowerPoint hadden ontworpen. Wij hebben stickers die op zijn muur zitten terug laten komen op t kaartje. Wil zoiets nu weer doen.

8 dagen geleden

Waar laat je het kaartje drukken als je hem zelf maakt?

8 dagen geleden

Wij hebben 'm zelf ontworpen bij Fientje & Co

8 dagen geleden

Ik heb m zelf ontworpen bij dekaartjeswinkel, standaard template iets aangepast en eigen illustratie erop!

8 dagen geleden

Reactie op Mar1104

Waar laat je het kaartje drukken als je hem zelf maakt?
Bij drukwerkdeal die heeft erg snelle service en zou je het de volgende dag al binnen kunnen hebben

8 dagen geleden

Reactie op aluapyvan

Bij drukwerkdeal die heeft erg snelle service en zou je het de volgende dag ...
Yes deze heb ik ook gebruikt! Prima prijs en goede kwaliteit.

8 dagen geleden

Fientje & co. Leuke is vooral dat ze ook veel opties hebben voor een combi met oudere broers / zussen op het kaartje

8 dagen geleden

Wij hebben deze uitgezocht op hippe geboortekaartjes, dit is uiteraard niet de naam die we gekozen hebben馃槣 letters en het hart van de bloemen zijn goud

8 dagen geleden

Ik zie net dat het niet van hippe geboortekaartjes is, daar hebben we wel gekeken. Marjoleins vormgeving

7 dagen geleden

Ik heb de mazze en luxel dat de beste vriendin van mn moeder (beetje mijn suikertante ook haha) een eigen drukkerij heeft! Zij heeft aangeboden de kaartjes te maken voor ons zonder kosten en alles wat ik maar wil is mogelijk! Ik ben zelf best creatief dus ik heb met met alles waarmee te knutselen valt een idee gemaakt en dit naar haar opgestuurd. Zij gaat er dan een echte kaart van maken en nu zit ik met spanning op de eerste proefdruk te wachten馃グ. Zelf maak ik waarschijnlijk van die zegelwaxjes voor op de envelop (en ik denk met de voorletter van de baby er op)

7 dagen geleden

Reactie op Maria201623

Ik heb de mazze en luxel dat de beste vriendin van mn moeder (beetje mijn ...
Oh wat super leuk dit! 馃槏 Doe mij ook zo鈥檔 tante haha 馃槉

7 dagen geleden

Ik ga 鈥榯 weer zelf maken via made for moments 馃ぉ

7 dagen geleden

Ik volg getekend door zusje op Insta