Wij zijn ons langzaam al aan het ori毛nteren op leuke designs voor geboortekaartjes!
Hebben jullie zelf al gekeken en tips om te delen voor instagram accounts die leuke ontwerpen aanbieden of zelf iets op maat maken?馃槏
Ik maak hem ook zelf! Vorige keer hebben we hem in PowerPoint gemaakt, hahaha. Mijn nichtje die vormgever is geloofde niet dat we hem in PowerPoint hadden ontworpen. Wij hebben stickers die op zijn muur zitten terug laten komen op t kaartje. Wil zoiets nu weer doen.
Wij hebben deze uitgezocht op hippe geboortekaartjes, dit is uiteraard niet de naam die we gekozen hebben馃槣 letters en het hart van de bloemen zijn goud
Ik heb de mazze en luxel dat de beste vriendin van mn moeder (beetje mijn suikertante ook haha) een eigen drukkerij heeft!
Zij heeft aangeboden de kaartjes te maken voor ons zonder kosten en alles wat ik maar wil is mogelijk!
Ik ben zelf best creatief dus ik heb met met alles waarmee te knutselen valt een idee gemaakt en dit naar haar opgestuurd. Zij gaat er dan een echte kaart van maken en nu zit ik met spanning op de eerste proefdruk te wachten馃グ.
Zelf maak ik waarschijnlijk van die zegelwaxjes voor op de envelop (en ik denk met de voorletter van de baby er op)