27 Reacties
vorig jaar
Onze lijst ligt bij Baby Company en ze doen echt van A tot Z een toer in de winkel om alles te bekijken wat nodig is en zetten zeker geen overbodig gerief of teveel gerief op de lijst… ik dacht ook dat er niet veel ging op staan, maar op het einde van de rit hebben we wel serieus wat gerief nodig met een kleintje op komt 😊🥰
vorig jaar
Reactie op ste30
Onze lijst ligt bij Baby Company en ze doen echt van A tot Z een toer in de ...
Dat ken ik niet 🙈 van welke regio is dat? Ik ga ze eens opzoeken 😊 ik vermoed dat ze dat bij Dreambaby ook gaan doen? Er is alsinds 1u30 voorzien voor onze afspraak. En we hebben al heel wat (van ons metekindje) maar ook nog wel wat nodig maar zo moeilijk om door het bos soms nog de bomen te zien 🙈
vorig jaar
Reactie op 1995vantje
Dat ken ik niet 🙈 van welke regio is dat? Ik ga ze eens opzoeken 😊 ik ver ...
Dat is in Roeselare. Ze hadden 3 uur voorzien en was meer dan voldoende, maar bepaalde grote stukken hebben wij ook al. Wij zijn enkel daar geweest, veronderstel dat een dreambaby ook zo te werk gaat…
vorig jaar
Reactie op ste30
Dat is in Roeselare. Ze hadden 3 uur voorzien en was meer dan voldoende, ma ...
Amai 3u! Oei ja Roeselare ligt wat uit de bocht 🙈 ben benieuwd! Lijkt me wel al handig om al aan familieleden door te geven met de aankomende feestdagen. Bij dreambaby krijg je op het einde een procent op het aangekochte bedrag nog cadeau dus ook wel leuk 😊
vorig jaar
Reactie op Jess1111
Ik heb online een overzicht gezocht van wat je best voorziet. Enkele spulle ...
Oh dat kan ik ook eens doen 😊 toevallig iets wat je zegt dat moet er zeker op? 🙈 ja haha lang luisteren is echt vermoeiend 😴
vorig jaar
Reactie op ste30
We zijn er grote 2 uren geweest, dus minder dan voorzien en idd daar ook ee ...
Wauw das lang 😅 is er iets waarvan je zegt dat mag zeker niet ontbreken op de lijst? 🙈
vorig jaar
Wij zijn ook op afspraak geweest bij DREAMBABY. Ze gaan idd heel de winkel rond en scannen in wat je wil hebben 😄 ze helpen wel heel goed. Maarrrrrr ze willen natuurlijk wel verkopen dus vaak zetten ze er dingen op die goedkoper in de HEMA ofzo kan kopen 😅
Maar achteraf kan je thuis alles bekijken en nog dingen toevoegen of verwijderen 😄 je krijgt ook een % nadien op de aangekochte artikelen dus als je zelf iets wil aankopen, best altijd via de lijst doen 😄
vorig jaar
Begin december bij de kinderplaneet, we hebben zo goed als alles nu het onze tweede is 🤩 en babywinkels verkopen niet veel spullen voor peuters.
vorig jaar
De onze ligt ook bij Dreambaby (Wilrijk). Wij hadden vooraf thuis de lijst grotendeels gemaakt (op basis van wat opzoekwerk en stadaardlijstjes online, en geboortelijsten van andere die openbaar te vinden waren). In Dreambaby hebben we alsnog 1.5u uitleg gekregen, super uitgebreid advies op maat, ze smeren geen onnodige zaken aan! Wij zijn er zeer tevreden over. We kunnen de lijst ook gewoon thuis beheren en nog zaken toevoegen of verwijderen :)
vorig jaar
Reactie op TineO
Wij zijn ook op afspraak geweest bij DREAMBABY. Ze gaan idd heel de winkel ...
Dat is wel handig dat het er op gezet kan worden en eventueel nog vergelijken met andere winkels hé 😊 is er iets wat je zegt dat moet je er zeker op zetten ? 😊
vorig jaar
Reactie op siggiewiggie
Begin december bij de kinderplaneet, we hebben zo goed als alles nu het onz ...
Bij een tweede is het natuurlijk altijd anders hé, veel heb je dan al 🙈 ook een toffe winkel de kinderplaneet!
vorig jaar
Je kan je ook wat baseren op hun checklist:
https://www.dreambaby.be/checklist-geboorte
vorig jaar
De onze ligt ook bij Dreambaby (Wilrijk). Wij hadden vooraf thuis de lijst ...
Oh dat kan ik ook nog eens doen, ik wist niet dat je anderen hun lijst ook kon inzien 🙈 en idd handig dat je thuis online ook nog kan toevoegen of verwijderen!
vorig jaar
Je kan je ook wat baseren op hun checklist:
https://www.dreambaby.be/checkl ...
Die ga ik eens checken, dankjewel 😊
vorig jaar
Reactie op 1995vantje
Oh dat kan ik ook eens doen 😊 toevallig iets wat je zegt dat moet er zeker ...
Mijn vriendinnen raadde me aan om voldoende kwijlslabben erop te zetten, glazen flesjes ipv plastieken, microgolfsterilisator, geen Bibs tutjes, een hartslagknuffel en een verschoningsmatje met ruimte voor enkele kleine spulletjes in te stoppen 😃
vorig jaar
Reactie op Jess1111
Mijn vriendinnen raadde me aan om voldoende kwijlslabben erop te zetten, gl ...
Bedankt voor de tips 😊