12 Reacties

3 maanden geleden

Wat maken die eerste weken je toch onzeker he! 1e Zwangerschap enórm gevoelige borsten, uitgelopen op MA. 2e Zwangerschap voelde ik m'n borsten wel, maar echt niets vergelijken met de 1e zwangerschap. Heel de zwangerschap zonder noemenswaardige kwaaltjes doorgekomen. (Vergeetachtig en ik had het koud, verder topfit). Gezond kindje gekregen. 3e Zwangerschap nog minder kwaaltjes dan bij de 2e, gezond kindje gekregen. 4e Zwangerschap weinig kwaaltjes, maar vanaf begin af aan geen goed gevoel en daar is ons kindje uiteindelijk met 19 weken stil geboren. Waar ik het meeste last van heb gehad ik bij 2e, 3e en 4e zwangerschappen is bloedverlies, langere periode tot 15 weken meestal. Als ik echt terugkijk had ik natuurlijk wel meer symptomen, maar echt puur omdat ik er zo bewust van was. Nu wederom héél weinig klachten, om de zoveel dagen opeens een dag hoofdpijn, dat herken ik wel van de vorige zwangerschappen, maar verder vergeet ik ook bijna dat ik echt weer zwanger ben.. Nog nooit misselijk geweest bij alle zwangerschappen. Achteraf superblij met zo weinig symptomen de zwangerschappen door te komen, je gaat toch 'klachten' krijgen, er veranderd fysiek en emotioneel zo veel. Maar ik herken ook wel de onzekerheid die erbij komt kijken!

3 maanden geleden

Bij de eerste zwangerschap heb ik echt tot 14 weken alleen maar overgegeven, medicijnen van de dokter hielpen niet zo erg was het. Ook vanaf het begin mega buikkrampen gehad (bleek bandenpijn te zijn) En nu.. helemaal niks! Geen buikkrampen, niet misselijk, geen zere borsten, helemaal niks!! Ik ben ook echt onzeker, helemaal omdat ik telkens vergeet dat ik uberhaupt zwanger ben..

3 maanden geleden

Herkenbaar! Ik heb ook echt nergens last van.. daardoor ga ik soms ook twijfelen of ik wel echt zwanger ben 😅

3 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Bij de eerste zwangerschap heb ik echt tot 14 weken alleen maar overgegeven ...
Ik vergeet ook telkens dat ik zwanger ben! Is toch bizar dat elke zwangerschap zo kan verschillen?!

3 maanden geleden

Herkenbaar! Nu 5 weken, maar indd hetzelfde. Wat eerder vermoeid savonds en wat onderbuikpijn. Gevoeligheid van borsten valt me enorm mee. En verder weinig symptomen, behalve stemmingswisselingen. Maar ik hou me voor; zolang ik niet bloed, gaat het goed. En als ik wel bloed laat ik het checken, voordat ik er iets over kan zeggen... Hopelijk helpt dat je ook wat 😘

3 maanden geleden

Dat herken ik ook wel. Ben in 2014 zwanger geweest, vreselijke pijn in mijn borsten. Helaas is dit een MA geworden. Nu 10 jaar verder onverwacht zwanger ( dus ook niet bepaald gezond geleefd ) , 39, endometriose en behalve wat kramp, vermoeidheid en mega veel stress en onzekerheid , voel ik niets ....

3 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Bij de eerste zwangerschap heb ik echt tot 14 weken alleen maar overgegeven ...
Ja dit heb ik ook! Lijkt wel alsof ik niet zwanger ben😭 zo onzeker en stressvol is het, wel natuurlijk fijn dat ik nergens last van heb, maar toch😅

3 maanden geleden

Reactie op LAmber1994

Herkenbaar! Nu 5 weken, maar indd hetzelfde. Wat eerder vermoeid savonds en ...
Precies zo denk ik er ook over

3 maanden geleden

Hi, herkenbaar. 5 weken zwanger. Geen gevoelige borsten wel wat sneller moe en soms een vlaag van misselijkheid.

3 maanden geleden

Ik ook echt heel weinig symptomen, ik vergeet inderdaad ook soms dat ik zwanger ben! Maar ik denk hetzelfde als Lamber1994, zolang ik niet bloed gaat het waarschijnlijk wel goed?

3 maanden geleden

Ik heb gister een echo gehad en het blijkt een tweeling te zijn! Allebei de vruchtjes zijn even groot en allebei een kloppend hartje 💙💗 En dan zo weinig symptomen 😅

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Ik heb gister een echo gehad en het blijkt een tweeling te zijn! Allebei de ...
Wauw wat bijzonder! En wat fijn dat je tot noch toe zo weinig klachten hebt. Ik hoop dat dit lang zo mag blijven ❤️