35 Reacties

3 maanden geleden

Sterkte 🫶🏽🌸

3 maanden geleden

Wat ontzettend naar voor je! Heel veel sterkte 🌺

3 maanden geleden

Heel veel sterkte gewenst! Hopelijk komt het nog goed ❤️🤞🏼

3 maanden geleden

Sterkte ❤️ hoop met je mee dat het goedkomt

3 maanden geleden

Heel veel sterkte! Ik ga voor je duimen dat het goedkomt! Mijn eerste echo afgelopen dinsdag was ook erg onzeker. Ik ben direct zwanger geworden na een miskraam maar daardoor weten we het termijn niet. We gingen uit van 7 weken maar op de echo was alleen een vruchtzak te zien, geen vruchtje. Ik voelde mezelf echt weer in een zwart gat vallen. Het kan zijn dat het veel priller is en pas 5 weken is, dan is het geen reden voor onrust want dan komt dat nog. Maar mijn gevoel zegt dat het niet klopt. Woensdag gaan we het zien. Dus ook hier iemand in flinke onzekerheid. En ik weet ook precies hoe je je voelt. Helaas al twee miskramen meegemaakt 🙁

3 maanden geleden

Veel sterkte! 🍀🫶

3 maanden geleden

Twee dagen geleden mijn eerste echo gehad en het was hetzelfde 😢

3 maanden geleden

Ik heb op 9 juli mijn eerste echo gehad. Ik zou toen volgens mijn laatste menstruatie iets meer dan 7 weken zijn. Maar op de echo was vrijwel niks te zien. Een dooierzak met een klein wit puntje. Volgens de meting zou ik 4,5 week zijn ongeveer en moest ook rekening houden met een slechte afloop. Gisteren een nieuwe echo gehad om te kijken of het vruchtje goed is meegegroeid of niet en het vruchtje was super goed gegroeid! De meting paste bij een zwangerschap van 7+3. En een kloppend hartje! Volgens de echoscopiste zou ik dan bij de vorige echo zo rond de 5,5 weken zijn geweest ipv de 4,5 weken die gemeten is. En is mijn eisprong en/of innesteling gewoon later geweest, waardoor ik dus minder ver ben dan we eerst dachten aan de hand van mijn menstruatie.

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ik heb op 9 juli mijn eerste echo gehad. Ik zou toen volgens mijn laatste m ...
O wat fijn om te lezen!!! Dit geeft mij toch weer wat meer hoop. Maandag is mijn echo. Dank je wel voor je reactie en ik wens je een heel fijne zwangerschap toe! Zo blij voor je!

2 maanden geleden

Reactie op elisabeth8810

Twee dagen geleden mijn eerste echo gehad en het was hetzelfde 😢
Het is zo pril en je weet dat het mis kan gaan, maar zodra je positieve test hebt is het al je kindje. Zo voelt dat voor mij. Sterkte ook aankomende weken en geef de hoop niet op. Bericht van ohanan doet ons beide hopelijk goed.

2 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Heel veel sterkte! Ik ga voor je duimen dat het goedkomt! Mijn eerste echo ...
Vandaag is voor jou dus duidelijkheid, heel veel sterkte en ik ga voor je duimen. Kan mij voorstellen dat je na 2 miskramen ook direct weer in een gat voelt vallen. Ik hoop zo voor je dat dit keer goed is!

2 maanden geleden

Ja bij mij helaas ook, maar dan al voor de 1e echo. Ik ben nu in afwachting van een miskraam. Zo jammer! Heel veel sterkte! Spannend, ik hoop dat het toch nog een goede afloop heeft voor je.

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

O wat fijn om te lezen!!! Dit geeft mij toch weer wat meer hoop. Maandag is ...
Ik hoop voor jou ook op een goede afloop!

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Vandaag is voor jou dus duidelijkheid, heel veel sterkte en ik ga voor je ...
Dankjewel! En we konden het bijna niet geloven; maar de echo was helemaal goed! Vorige week compleet lege vruchtzak en vandaag een vruchtje met kloppend hartje te zien wat overeenkomt met 7 weken en 3 dagen 🥰 Ze gaf aan dat vorige week ook iets zichtbaar had moeten zijn maar dat het waarsch net in een verkeerde hoek zat. Voor nu echt opgelucht, ookal blijft het spannend. Maar het kan dus echt goedkomen 😊 ✨

2 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Dankjewel! En we konden het bijna niet geloven; maar de echo was helemaal g ...
Wat fantastisch!! Geeft mij toch ook weer hoop. Ben ook nog steeds zwanger en heb niet het gevoel dat ik het kwijt ga raken. Ben ook nog steeds op en af misselijk. Zo blij voor je !! Dank je wel voor je bericht. Wordt spannend maandag!

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Wat fantastisch!! Geeft mij toch ook weer hoop. Ben ook nog steeds zwanger ...
Dankjewel! Ik merkte ook dat mijn klachten erger werden dus kan een teken zijn dat er druk gebouwd wordt 😉 Ik ga heel hard voor je duimen!

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad bij 6.1 weken via iui zwanger geraakt. We zagen een klein zwart vlekje met dooier zakje ze twijfelde iets van het vruchtje te zien maar kon daar geen zekerheid over geven… zooo spannend hopelijk waren we veel te vroeg, gerekend vanaf de inseminatie zijn we nu pas 4 weken verder.

2 maanden geleden

Ik zit sinds vandaag ook in dit schuitje. Dacht zelf 7 weken te zijn, maar het vruchtje was niet verder dan 5🤷🏼‍♀️. Ik had 5 juli een positieve test, dus ik vind het moeilijk te begrijpen dat ik nu 5 weken zou zijn. Volgende week weer een echo..

2 maanden geleden

Reactie op Ing_Suus

Ik zit sinds vandaag ook in dit schuitje. Dacht zelf 7 weken te zijn, maar ...
Ja dat maakt het zo lastig he, heb ik ook. Laten wij beide hopen op late innesteling en op goede volgende echo. Zolang ik het nog niet verloren ben, heb ik nog goede hoop ♡

2 maanden geleden

Reactie op mommyy31

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad bij 6.1 weken via iui zwanger ge ...
Spannend!! Hoop op goede volgende echo!! ♡