35 Reacties

2 maanden geleden

Ik zit sinds gisteren ook in hetzelfde verhaal. Na mijn vorige zwangerschap maar 1x ongesteld geweest en toen zwanger geraakt. Heb dus geen idee hoe mijn cyclus eruit ziet. Volgens eerste dag ongesteldheid zou ik al rond de 7/8 weken moeten zijn. Gisteren echo en ze meten 5+2 en er was geen kloppend hartje te zien. Verder zag alles er wel uit als een gezonde zwangerschap. Komende zaterdag nieuwe echo.

2 maanden geleden

Reactie op Chels1213

Ik zit sinds gisteren ook in hetzelfde verhaal. Na mijn vorige zwangerschap ...
Hoe konden ze zien dat het er wel goed uitzag? In ieder geval positief, spannend wel aankomende week. Zal voor je duimen!

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Hoe konden ze zien dat het er wel goed uitzag? In ieder geval positief, ...
Ze zag geen afwijkingen of rare vormen verder, dus dat zag er allemaal heel netjes uit zei ze. Alleen het vruchtje was dus veel kleiner dan de termijn die ze eigk dachten en geen hartactiviteit. Al is dat geloof ik ook niet/niet vaak bij 5+2… dus of ik ben veel minder ver dan ze dachten (wat aan de ene kant raar is als je telt vanaf eerste dag ongesteldheid van 28 mei) of het is niet goed. afwachten…

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Ja dat maakt het zo lastig he, heb ik ook. Laten wij beide hopen op late in ...
Heb ik goed gelezen dat voor jou vandaag weer een echo gepland stond? Ik hoop heel erg voor je dat het een positieve wending heeft gekregen!🍀

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Spannend!! Hoop op goede volgende echo!! ♡
Vanaf gisteravond ligt roze bloed verlies bij het afvegen… en in de nacht krampjes blijven houden. Vanmorgen echo gehad maar tot onze verbazing zagen wij een gegroeid vruchtje met een kloppend hartje ❤️😱 wel geschat op 6.1 terwijl ik 6.5 ben.. Krampen bleven aanwezig net aantal stolsels verloren bij het na de wc gaan. Het zou toch niet kunnen zijn dat ik ineens het vruchtje ben verloren? Dan hadden we toch geen hartfunctie gezien😢 zo onzeker.

2 maanden geleden

Reactie op mommyy31

Vanaf gisteravond ligt roze bloed verlies bij het afvegen… en in de nacht ...
Wat naar! Bloeden met echt stolsels is schrikken, ik denk dat je hier het beste je verloskundige over kunt bellen? Die vier dagen terugzetten ligt het denk ik niet aan, zelf ben ik een week teruggezet bij mijn echo en ik lees er ook veel over op dit forum. Inwendige echo’s schijnen vaak kleiner uit te vallen en het is lastig te meten? Was het hartje goed actief en kon ze een reden voor de bloeding zien?

2 maanden geleden

Reactie op Aninieml

Wat naar! Bloeden met echt stolsels is schrikken, ik denk dat je hier het b ...
Ja heel naar, Vanmorgen bij de verpleegkundige geweest van de fertiliteitpoli voor een spoed echo. Zwanger geraakt via iui. Ja het hartje was goed actief, donderdag 25-7 echo gehad toen was er nog geen hart actie. Er was geen duidelijke rede voor de bloeding.

2 maanden geleden

Hooi, We hebben een zoon van 10 jaar en eindelijk zwanger na 2 miskramen. Ik heb Pcos dus het is heel moeilijk allemaal. Nu zijn we weer zwanger maar we vrezen het ergste. We waren zo blij. Maar ben nu zoooo bang dat ik er van uit ga dat het niet goed zit. Ik heb lcht Roze met afvegen. Angst zit erg hoog

2 maanden geleden

Reactie op Ing_Suus

Heb ik goed gelezen dat voor jou vandaag weer een echo gepland stond? Ik ho ...
Hi, dat klopt. Helaas was het niet goed. Ik zou nu 9.2 weken moeten zijn maar het vruchtje was nog steeds amper te zien. Naar verwachting dus niet meer gegroeid sinds 5 weken en als het zo lang al niet meer groeit, dan wordt het juist nóg kleiner. Zag op de echo alleen mooi dooierzakje. Mijn lichaam laat nog niet merken dat het niet goed zit dus volgende week afspraak met gynaecoloog en dan starten met medicatie als ik het dan nog niet vanzelf verloren ben. Heel verdrietig:( Besef komt waarschijnlijk nog een keer binnen als ik het daadwerkelijk verlies. Ik wens jullie allemaal fijne zwangerschap toe. Het is en blijft een wonder en niet vanzelfsprekend. Liefs van mij. ♡

2 maanden geleden

Reactie op secundina

Hooi, We hebben een zoon van 10 jaar en eindelijk zwanger na 2 miskramen. ...
Heel veel sterkte!!! ♡

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Hi, dat klopt. Helaas was het niet goed. Ik zou nu 9.2 weken moeten zijn ma ...
Wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte❤️

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Hi, dat klopt. Helaas was het niet goed. Ik zou nu 9.2 weken moeten zijn ma ...
Heel veel sterkte 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Hi, dat klopt. Helaas was het niet goed. Ik zou nu 9.2 weken moeten zijn ma ...
Wat erg om te horen 😔 ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik heb het helaas ook meegemaakt in december en weet precies hoe je je voelt. Dikke knuffel!

2 maanden geleden

Reactie op Lotte Bloemsma Van L

Hi, dat klopt. Helaas was het niet goed. Ik zou nu 9.2 weken moeten zijn ma ...
Heel veel sterkte, hoopte heel erg voor je dat het goed was. Pijnlijk dat het niet zo is, lief dat je hier nog een update geschreven hebt. Liefs!