19 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook geen klachten

3 maanden geleden

Hier ook 0 klachten , en wat maakt dat me onzeker zeg.. 😩 (Ondanks een goede eerste echo ❤️).

3 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen klachten gehad, alleen ook rond week 5/6 dagelijks krampen, het is dat de test positief was anders zou ik het niet geloven. En nu loopt er gewoon een mannetje van 2 rond, dus het zegt niks! Nu weer 5 weken zwanger en afgelopen dagen ook weer krampen gehad wat nu iets afneemt, verder niks! Dus ik zou zeggen geniet er lekker van😊

3 maanden geleden

Hier ook geen klachten! Idd ook krampen gehad en heel soms wat vermoeid

3 maanden geleden

Hier ook geen klachten, bij mijn zoontje (16 maand) had ik dat ook niet. Tot ik bekkenpijn kreeg en zwangerschap diabetes.. ik probeer nu dus juist er van te genieten dat ik me zo goed voel op dit moment! (Kan natuurlijk altijd weer veranderen 😊) gek blijft het!

3 maanden geleden

Hier ook totaal geen klachten! Zo onzeker word ik ervan.. ben nu 5+3 en ik zat echt net in mn WhatsApp te zoeken naar 3 jaar geleden hoeveel weken ik was bij ons eerste zoontje toen het overgeven begon. Dat was dus precies bij 6 weken begonnen. En nu heb ik dus spijt dat ik dat heb opgezocht want nu ben ik bang dat dat weer gaat gebeuren 😂😫

3 maanden geleden

Reactie op RIRII

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook geen klachten gehad, alleen ook ron ...
Dit had ik PRECIES kunnen schrijven. Behalve dan dat ik een dochter heb in plaats van een zoon :)

3 maanden geleden

Mijn eerste zwangerschap ook 0 klachten. Het maakt je onzeker omdat je zoveel over klachten hoort/leest maar het is ook echt heel normaal om geen klachten te hebben. Ben volgens mijn eigen bereking nu ongeveer 6 weken zwanger en heb ook nu nauwelijks klachten

3 maanden geleden

Fijn dat je een goede echo hebt gehad! Ik heb ook helemaal geen klachten, op af en toe wat vermoeidheid na.. soms twijfel ik of ik wel echt zwanger ben 😅. Ik heb dinsdag mijn eerst echo

3 maanden geleden

Net als RIRII had ik bij mijn eerste zwangerschap ook nauwelijks klachten, behalve de behoefte om meer te slapen en zo nu en dan gevoelige borsten. Die zwangerschap verliep probleemloos en nu loopt er een kerngezond 2.5-jarig mannetje rond.

3 maanden geleden

Reactie op BijnaMama85

Dit had ik PRECIES kunnen schrijven. Behalve dan dat ik een dochter heb in ...
Haha zat na wat eigen Google werk en de berichten hier bijna te denken dat het misschien stiekem alvast iets zegt over het geslacht, tot ik jouw bericht las 🤭

3 maanden geleden

Hier ook bijna geen klachten op wat vermoeidheid en gerommel in mijn buik na. Ben ook nog eens zwanger van een tweeling haha

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Hier ook bijna geen klachten op wat vermoeidheid en gerommel in mijn buik n ...
Wat leuk! Wij hebben strakjes de echo en hebben t idee dat het een tweeling is 🙈

3 maanden geleden

Reactie op xn.

Wat leuk! Wij hebben strakjes de echo en hebben t idee dat het een tweeling ...
Oeh! Hoelaat heb je de echo? Ben benieuwd :)

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Oeh! Hoelaat heb je de echo? Ben benieuwd :)
Net gehad! Helaas was de echo wat minder positief. Ze konden nog geen hartactiviteit vinden. Dit kan zijn omdat ik toch minder ver ben of dat het mogelijk kan eindigen op een miskraam 😔 Over een week moeten we opnieuw terugkomen en weten we meer.

3 maanden geleden

Reactie op xn.

Net gehad! Helaas was de echo wat minder positief. Ze konden nog geen harta ...
Wat naar :( sterkte met afwachten.

3 maanden geleden

Reactie op xn.

Net gehad! Helaas was de echo wat minder positief. Ze konden nog geen harta ...
Oh vreselijk die onzekerheid! Rustig aan! Hoe ver dacht je te zijn en hoe ver dacht de verloskundige?

3 maanden geleden

Reactie op Shell_95

Oh vreselijk die onzekerheid! Rustig aan! Hoe ver dacht je te zijn en hoe v ...
Toen ik m’n belde met de verloskundige hadden hun al een datum schatting en dan zou ik vandaag 7 weken moeten zijn Bij de echo dacht de mevrouw dat het misschien toch iets korter was. Eigen berekening zou ik 6 +2 dan moeten zijn

2 maanden geleden

Reactie op BijnaMama85

Dit had ik PRECIES kunnen schrijven. Behalve dan dat ik een dochter heb in ...
Zo toevallig haha! Hier nog steeds geen symptomen te bekennen .. echt nergens last van, voel me echt helemaal prima! 🤣 blijft toch gek, want er gebeurd zoveel van binnen! ervaar jij bij deze zwangerschap wel (al) kwaaltjes?