Ik moet even mijn verhaal kwijt ik ben zwanger net bij verloskundige geweest die zij dat ik 7 week was maar in mei me laatste ongesteldheid gehad maar 3 juni moest ik naar het ziekenhuis om dat ik pijn had moest er 1 in wendinge ego doen toen was ik nog niet zwanger de man zij dat er 1 ei zit die over week of 2 zou gaan springen 2 week geleden kwam ik er achter dat ik zwanger ben 7 testen gedaan maar nu bij verloskundige geweest die zij dat ik 7 week was en later zij ze dat ik 5 week was nu weet ik het allemaal even niet meer nou was zo ver om ego te doen ze kon eerst niks vinden toen 1 inwendige gedaan kon ze ook niks zien toen heeft ze dieper gedaan toen zij ze geen kloppend hart te zien en nooit geleeft maar vind het allemaal raar hoe het is gegaan hoe zij dee nu heb ik staan janken ben nog steeds van slag heeft iemand dit ook mee gemaakt ik wil morgen ergens anders heen bellen voor de 2 de kijk wat zij kunnen vinden of zeker weeten niet leeft heb tot nu toe geen bloed verlies en voel me voor de rest goed mijn buik begint te groeien en me borsten doen zeer maar wat ben ik kapot