4 Reacties

2 maanden geleden

Hi! Ik snap je onzekerheid. Zelf ben ik 5+3 maar heb ook echt bijna geen kwaaltjes. Als ik op mn borsten druk voel ik dat ze wat gevoeliger zijn. Verder heel af en toe een krampje. Maak je geen zorgen! Niet iedereen hangt meteen boven de wc of heeft hele zere borsten of rare reuk. Ik geniet er maar van. Wie weet slaat het straks in 1x om. Succes met je zwangerschap ook😘🍀

2 maanden geleden

Aaah ik zie je berichtje nu pas! Maar fijn om te horen dat ik niet de enige ben! Wat jij ervaart heb ik nu ook dat als ik op mn borsten druk dat ik voel dat ze wat gevoeliger zijn. En dat is ook zo .. moeilijk om positief te zijn na 2 miskramen. Vrijdag weten we meer 😊 wanneer heb jij je eerste echo?

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik voel me ook niet, zwanger, totaal anders als bij mijn 1e zwangerschap waar ik gevoelige borsten had, misselijk was, extreem moe. Nu dus helemaal niks. Ik heb de positie e test op m'n nachtkastje liggen om er regelmatig aan herinnerd te worden. Gelukkig hebben we vorige week een goede 1e echo gehad bij +-7 weken. Een pak van m'n hart!

2 maanden geleden

Reactie op BabydiGrande

Heel herkenbaar! Ik voel me ook niet, zwanger, totaal anders als bij mijn 1 ...
Ah wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad! Het kan dus indd allemaal gewoon goed zijn zonder dat je veel kwaaltjes hebt, of geen kwaaltjes. Misschien toch maar gaan genieten?! 🫣