14 Reacties

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu 8+2 en ga vaak rond de middag naar huis en dan doe ik even een dutje 🤭 en werk ik daarna weer door. Dit helpt mij met de vermoeidheid en concentratie.

2 maanden geleden

Reactie op tamara199997

Heel herkenbaar! Ik ben nu 8+2 en ga vaak rond de middag naar huis en dan d ...
Ja ik heb dat gister ook gedaan! Eerst zo lang mogelijk uitgesteld maar zat al een uur naar m’n scherm te staren. Thuis direct in slaap gevallen op de bank 😂 Moeten er maar even aan overgeven…

2 maanden geleden

Heeel herkenbaar! Ook nog ADHD en moeten stoppen met medicatie vanwege zwangerschap. Gedachten vliegen van hot maar her en eigenlijk vanaf 13:30 echt te moe om te functioneren 🫠🤣

2 maanden geleden

Ik heb gelukkig een vrij lange zomervakantie, 4 weken totaal. Ik hoef 19 augustus pas weer te werken, maar ik kijk er best tegenop... veel sterkte dames! Hebben jullie het al wel verteld aan je leidinggevende?

2 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Heeel herkenbaar! Ook nog ADHD en moeten stoppen met medicatie vanwege zwa ...
Ah jeetje! Dat is helemaal pittig haha, we zijn in ieder geval niet alleen hierin 😂

2 maanden geleden

Reactie op Nola1203

Ik heb gelukkig een vrij lange zomervakantie, 4 weken totaal. Ik hoef 19 au ...
Oh wat fijn! Nee ik heb het nog niet verteld, mijn leidinggevende is nu ook net 3 weken met vakantie, dus kan het wat beter verbloemen. Moet zeggen dat ik verder ook weinig klachten heb behalve vermoeidheid, dus gelukkig geen lasr van misselijkheid. Dat lijkt me lastig om voor je te houden!

2 maanden geleden

Ja heel herkenbaar. Ik ben echt heel verstrooid en kraam soms ook onzin uit 😂 gelukkig is het rustig op kantoor dus valt het niet echt op 🫣

2 maanden geleden

Ik heb hetzelfde. Heb weinig motivatie en focus. Op de dagen dat ik thuis werk, werk ik vaak vanaf de bank ivm vermoeidheid en val ik standaard ‘s middags even in slaap. Ergens voel ik me schuldig dat ik zo weinig gedaan krijg, maar aan de andere kant probeer ik mn lichaam de rust te gunnen die het nodig heeft omdat mn zwangerschap voor mij nu het allerbelangrijkste is..

2 maanden geleden

Reactie op nientjedebox

Ik heb hetzelfde. Heb weinig motivatie en focus. Op de dagen dat ik thuis w ...
En om je schuldgevoel even weg te nemen: je hebt recht op een uur extra pauze (als je 8 uur werkt). Dus lekker doen dat dutje als het kan. Ik doe het ook regelmatig. Op werk weten ze het nog niet maar achteraf ga ik het wel vertellen, zo van “daarom was ik soms even niet bereikbaar” 😴🤰🏼

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

En om je schuldgevoel even weg te nemen: je hebt recht op een uur extra pau ...
Oh echt! Ik wist helemaal niet dat je daar recht op hebt als zwangere. Goed om te weten!

2 maanden geleden

Reactie op nientjedebox

Oh echt! Ik wist helemaal niet dat je daar recht op hebt als zwangere. Goed ...
https://www.fnv.nl/werk-inkomen/zwanger-ouderschap/brochure-werk-en-zwangerschap?utm_term=&utm_campaign=&utm_source=adwords&utm_medium=ppc&hsa_acc=4981324223&hsa_cam=16254367089&hsa_grp=&hsa_ad=&hsa_src=x&hsa_tgt=&hsa_kw=&hsa_mt=&hsa_net=adwords&hsa_ver=3&gad_source=1&gbraid=0AAAAADsEK8VLObdVeoFaMaepLSWeh3oZX&gclid=EAIaIQobChMI1rfV_u3ihwMVP6aDBx2Q0gMFEAAYAiAAEgLXlPD_BwE

2 maanden geleden

Ik heb het al vrij snel tegen leidinggevende (directeur, kleine onderneming) verteld. Vond ik fijn, nu kan zij er ook meer rekening mee houden ivm planning en rust. Als je een goede band met je leidinggevende hebt, en het al wilt vertellen, kan dat misschien helpen.

2 maanden geleden

Ik ben juf en moet binnenkort ook weer aan de slag. Afgelopen weken eigenlijk alleen maar gelegen en geslapen. Extreem moe en misselijk. Ik ben nu 9 wk en ik hoop heel erg dat het binnenkort beter gaat. Want geen idee hoe ik voor de klas moet staan in deze staat...

2 maanden geleden

Zooo herkenbaar! Word momenteel ingewerkt voor een nieuwe functie. Veel nieuwe informatie, trainingen en moet mezelf dus nog bewijzen. Ik probeer te doen alsof er niks aan de hand is maar ben ongelofelijk moe en heb momenteel het brein van een goudvis. Herken mezelf helemaal niet 😩