10 Reacties

één maand geleden

Iemand? 🥺

één maand geleden

Je maakt je echt veel te druk! Ik denk dat het slechter is om zoveel te stressen dan een keer iets verkeerd te eten. En dit gehakt is gewoon goed heet geweest, dus niks aan de hand!

één maand geleden

Reactie op FabjeN

Je maakt je echt veel te druk! Ik denk dat het slechter is om zoveel te str ...
Ik weet het, erg he… het is letterlijk bij alles wat ik eet. Wordt helemaal gek van mezelf soms. Dankjewel voor je geruststellende reactie ❤️

één maand geleden

Je slaat compleet door. Meer zeg ik niet 🤭😜

één maand geleden

Hoihoi, gezien je eerdere topics denk ik dat je je snel zorgen maakt.Ik hoop dat je de rust vindt en niet om alles hoeft te stressen, dat lijkt mij enorm vermoeiend voor je. Het gehakt ziet er goed uit hoor! Veel succes en hopelijk ben je gerustgesteld.

één maand geleden

Ik zou echt proberen je niet zo gek te maken om alles. Want heel eerlijk, dan mag ik er vanuit gaan dat je alleen nog vlees van een boer eet (ivm de antibiotica), zuivel van een biologische boerderij, je deo gebruikt zonder aluminium en dergelijke. Geen frisdrank vanwege de stoffen die erin zitten, alleen gefilterd water ivm de kalk en chloor. Zo kan ik nog wel even doorgaan 🤭 Je lichaam filtert ook nog veel voordat het bij je kindje komt dus probeer het los te laten en te genieten van dit wonder ❤️

één maand geleden

Ik snap dat dingen spannend zijn nu en je alles graag goed wil doen. Maar je snapt toch zelf ook dat als het 1,5 uur gebakken is + in de oven dat het dan zeker wel goed gaat is. Ook gezien je andere topics vind ik dat je hier echt obsessief mee bezig bent. Zou echt leren dat wat meer los te laten.

één maand geleden

Ik zie je vorige topics en ik denk dat je het wat moet loslaten en wat meer moet gaan genieten. De kans dat er nu veel mis gaat is veel minder groot dan een maand geleden. Ik denk dat je veel hebt aan het boek “Eet als een atleet: zwanger” daar staat heel veel en duidelijk in. Geeft je hopelijk veel duidelijkheid en rust. Ga niet te gedetailleerd en let meer op wat je echt niet mag dan wat je wel mag hoe dat dan bereidt wordt en of dat juist is.. Normaal rul je gehakt 10 minuten max. Ik weet hoe lastig het is, maar loslaten is het beste. Je stress is veel schadelijker dan je eten. Vrouwen krijgen al jaar en dag (gezonde) kinderen en vroeger in nog slechtere omstandigheden. Laat het los, je doet het super!

één maand geleden

Je slaat compleet door. Meer zeg ik niet 🤭😜
Is geen kwestie van compleet doorslaan, maar gewoon heel angstig zijn 😉

één maand geleden

Bedankt allemaal!