5 Reacties

3 maanden geleden

Hi, ik had dit met m’n eerste zwangerschap. Toen at ik ook niet omdat ik dus misselijk werd van aan eten denken, ik was dan ook de hele dag misselijk de eerste 14 weken. Met m’n tweede zwangerschap ontdekte ik dat wanneer je juist iets eet, de misselijkheid weg trekt. Ik at altijd iets zouts of pittigs. Je bent nog wel misselijk, maar stukken minder dan wanneer je maag helemaal leeg is. Kleine slokjes ijskoud water hielp ook goed. Nu bij de derde ben ik misselijk, maar eet ik eigenlijk de hele dag kleine beetjes waardoor ik de misselijkheid soms eigenlijk al een beetje voor ben. ‘s Avonds ijskoude vanille vla nemen helpt me de nacht door komen ☺️

3 maanden geleden

Ik heb hetzelfde.. Continu heel misselijk. Ik had het idee dat gemberthee wel iets werkte, maar voor mij werkt het vooral om gedurende de dag vaak een beetje te eten. Zodra ik een lege maag heb wordt het erger.

3 maanden geleden

Hoe kunnen jullie eten als jullie zo misselijk zijn? Het eten staat mij zo tegen. Moet er niet aan denken of ik wordt al misselijk

3 maanden geleden

Reactie op AvdWC

Hoe kunnen jullie eten als jullie zo misselijk zijn? Het eten staat mij zo ...
Niet denken, gewoon doen 🫣 Denk aan goed zoute chips, crackers, zoute stengels, sushi gember dippen in sojasaus, groentebouillon met een paar druppels tabasco. Ja en heeeele koude vanillevla. Belangrijk is ook om gewoon kleine beetjes te eten elke keer. Maaltijden zijn voor mij niet te doen nu

3 maanden geleden

Heb net hetzelfde, ook zonder braken nog. Wel met overmatige speekselproductie, gek word ik ervan!