25 Reacties

één maand geleden

Ik heb 17 september mn gender echo. En 22 september ben ik jarig met wat vrienden en familie wil ik dan de Genderreveal doen

één maand geleden

Wel al aan gedacht, maar weet eigenlijk niet precies wanneer ik het geslacht te horen krijg, dus nog niet uitgedacht

één maand geleden

Reactie op Sunfield

Ik heb 17 september mn gender echo. En 22 september ben ik jarig met wat vr ...
Wij ook 17 september de geslachtsecho! Ik heb er nog niet over nagedacht, maar denk niet dat we een gender reveal gaan doen. We willen het zelf wel gelijk weten. Al vind ik die filmpjes waarin koppels samen een taartje oid eten wel heel leuk om te zien altijd!

één maand geleden

Bij onze eerste zwangerschap hadden we dit wel gedaan. Het was coronatijd en iedereen vrij weinig gezien. Toen samen met zijn allen in de tuin in de buitenlucht de gender reveal gedaan. Hadden een grote ballonpilaar die ik en mijn man samen doorprikte. Van te voren moest iedereen een team kiezen haha. Was heel leuk; vooral om in die tijd toch even samen te zijn! Nu verkopen ze bij onze echopraktijk van die leuke brandblussers en confettikanonnen. Ga er denk ik een paar kopen en die dan meenemen na een paar mensen. Kleinschalig maar wel heel leuk. Vooral ook om kleine kinderen dat te laten doen 😄

één maand geleden

Dit was het filmpje, alleen die kan ik hier niet plaatsen dus vandaar een screenshot voor het idee.

één maand geleden

En toen vulden heel de tuin zich met roze ballonnen haha 😃

één maand geleden

Reactie op Suuskexx

En toen vulden heel de tuin zich met roze ballonnen haha 😃
Super leuk dit!!

één maand geleden

Wij hebben 12 september de geslachts echo en 15 september vier ik mn verjaardag dus we gaan het combineren. Weet alleen nog niet precies hoe hahaha

één maand geleden

Hier 21 september de gender reveal. Getrouwd met een licht en geluid technicus dus zal wel weer rook, confetti en de hele handel zijn 🤭

één maand geleden

Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad en ze hebben bloed genomen voor de nipt, daar weten ze ook het geslacht mee. Mijn zus zal dan de resultaten krijgen, op 31 augustus gaat de gender reveal door bij ons, spannend 😍

één maand geleden

Reactie op Saraaa_x3

Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad en ze hebben bloed genomen voor de ...
Mag dat in Nederland? via de nipt het geslacht opvragen

één maand geleden

Mag dat in Nederland? via de nipt het geslacht opvragen
Ik woon in België en bij ons is de nipt standaard voor iedereen en terugbetaald en kunnen wij het geslacht weten.

één maand geleden

Reactie op Saraaa_x3

Ik woon in België en bij ons is de nipt standaard voor iedereen en terugbet ...
aah dat verklaart! fijn voor je❤️

één maand geleden

Reactie op Judith-Nl

Hier 21 september de gender reveal. Getrouwd met een licht en geluid techni ...
Wat leuk! Wij hebben ook 21 september de echo met geslachtsbepaling en daarna meteen de gender reveal 🥳🥳🥳

één maand geleden

Reactie op Crossheart

Wat leuk! Wij hebben ook 21 september de echo met geslachtsbepaling en daar ...
Bij hoeveek weken is die echo ☺️

één maand geleden

Willen jullie dan zelf ook verrast worden? Wij willen het graag ontdekken met het gezin en de reveal doen met familie 😊 maar dan weten wij dus wel al de uitkomst 😉

één maand geleden

Reactie op Suuskexx

Willen jullie dan zelf ook verrast worden? Wij willen het graag ontdekken m ...
Ik heb alles op een moment! Heb 19 september de echo en 22 september de reveal

één maand geleden

Wij vinden het wel leuk er een beetje aandacht aan te geven. Aan onze naaste familie vertellen we het bij de koffie en brengen we cupcakes mee met gekleurde muisjes erin en bovenop een roze en blauw suiker vlindertje. Moeten ze eerst raden wat ze denken, dat vlindertje erop laten zitten en dan happen. Volgende week afgesproken met onze 6 beste vrienden. En dan showen we wat we krijgen met een rook fakkel. Verder niet. Zeggen we het gewoon als mensen het vragen of een appje of zo.

18 dagen geleden

😊

15 dagen geleden

Wij doen het 3 november. Mijn beste vriendin krijgt een briefje met het geslacht erop dat wij er ook echt dan achter komen.