8 Reacties

één maand geleden

Wij hebben bij de eerste 2 gewacht tot de geboorte. Ik vond het echt lastig, maar hema heeft vaak wel leuke neutrale pakje en ook wel vaak korting. (Hema pas is echt ideaal) Prenatal heeft bij de newborn vaak wel een deel neutraal. Zag vandaag ook leuke pakjes van Noppies en baby face, maar die zijn wel duurder. Je kan ook wachten tot het eind van het seizoen dan heb je vaak ook korting. C&A heeft vaak ook wel een paar neutrale setjes Oh ja en een tip kijk bij prenatal ook even bij de pyjamaatjes. Die kunnen ze in het begin prima aan als pakje overdag 😊 En jongskleding is vaak ook neutraler dan meisjes kleding. Dat heeft geen roesjes of kraagjes 🤣 Hopelijk heb je hier iets aan

één maand geleden

Tegenwoordig is alles in bruin tinten dat is ook wel neutraal

één maand geleden

Ja, wij! Ik ben gelukkig zelf heel erg van het beige/wit, nu dat mode is vind ik neutraal shoppen echt heel makkelijk. Wat ik nu heb is vooral van h&m en prenatal. Wat gaan jullie met het kamertje doen? Ik heb een heel lief Scandinavisch behangetje met verschillende kleuren er in, dat gaan we combineren met terra/roest kleur en de vintage sunny stripes/nijntje collectie van little Dutch. Vandaag de lakentjes binnen gekregen (want sale!) en het past echt perfect bij het behang, zo leuk!

één maand geleden

Reactie op SleepingBakery

Ja, wij! Ik ben gelukkig zelf heel erg van het beige/wit, nu dat mode is vi ...
Owh wat leuk!! Thnx! Geen idee eigenlijk voor de babykamer. Nog helemaal niet mee bezig haha. Maar hou sws van rustige kleuren en een eventueel een blauw of roze kussentje om et tog aan te duiden hihi.

één maand geleden

Reactie op Larissa95

Tegenwoordig is alles in bruin tinten dat is ook wel neutraal
Idd maar vindt te donkere kleuren ook wel weer een verwijzing naar een jongetje als je me snapt. Dus echt van als je de kleine in de maxi cosi zit liggen in een pakje je het alsnog niet ziet haha

één maand geleden

Reactie op Carieniepienie

Wij hebben bij de eerste 2 gewacht tot de geboorte. Ik vond het echt lastig ...
Thnx das een goeie tip. W88 op de sale idd. Ben tog pas Maart uitgerekend. Dus we hebben ff.

één maand geleden

Kijk anders even op de insta van @sofiegraafland zij is een influ mom en verwacht haar 2e kindje. Zij wachten ook tot na de geboorte dus zij deelt heel veel genderneutrale dingen en ook waar je die kan bestellen 😊

één maand geleden

Reactie op Japjappie88

Owh wat leuk!! Thnx! Geen idee eigenlijk voor de babykamer. Nog helemaal n ...
Ooh ja ook leuk inderdaad! Ik vind het ook juist wel een leuk idee dat er wat dingetjes gekocht moeten worden na de geboorte om het helemaal af te maken.