27 Reacties
één maand geleden
Wat verdrietig dat je je zo rot voelt in aanloop van zon mooie dag!
Heb je toevallig al op asos gekeken?? Hele leuke jurken voor mooie prijs! Dikke aanrader. Daar was zwangere vriendin van me geslaagd.
Je kan makkelijk bestellen en retourneren
één maand geleden
Jeetje, wat naar dat je je zo voelt en alles zo ervaart. Ik hoop dat je snel een leuke oplossing vind en het je ontstresst
.
En ik ben zelf ook benieuwd naar de suggesties, want wij kunnen half januari pas trouwen en dan ben ik ook al 6,5 a 7 maanden zwanger en nu met 4 maanden al een aardige buik.
één maand geleden
Wat vervelend zeg! Is het niet een idee om een mooie strakke jurk aan te doen? Dan zie je je figuur mooi en je buik.
Zoiets: https://www.uwantisell.nl/lange-gedrapeerde-aansluitende-navy-jurk.html?id=305561251&reload=1&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwveK4BhD4ARIsAKy6pML-WNCKEtgSRZSJ3eNcg52IuOnPPQV7Tt6IOUvBIM0dW-5Lzf5YPtcaAj4cEALw_wcB
één maand geleden
Wat vervelend zeg. Ik heb net een jurk gekocht op onderstaande site. En heel veel jurken zijn one size, zodat het altijd mooi past. Ik ben er heel blij mee! Hopelijk vind je gauw een outfit en voel je je snel beter 🤍
https://www.justfavorites.nl/
één maand geleden
Is dit wat voor jou? Ik heb deze gehaald voor een feest en het is werkelijk fantastisch
één maand geleden
Misschien ver gezocht maar veel mensen die behoorlijk wat afvallen kunnen hier moeilijk of heel langzaam aan wennen. Plus dat zulke gewichtsveranderingdn vaak samen gaan met andere meef psychische problemen. Heel vaak klopt het lichaamsbeeld nog niet met hoe je er echt uitziet. Laat staan met hoe je in je vel zit. Ik heb hier veel over gelezen maar dat was meer vanwege psychische problemen en dat ik maar niet begreep dat hoe dun ik ook werd, ik me nog steeds niet goed voelde in mijn lichaam. Inmiddels ben ik erachter dat ik een ritme van sporten nodig heb. Ik was een veertje maar bleek dat ik mijn eigen spieren afbrak en er alleen vetmassa overbleef. Ik ben later 10 kilo aangekomen maar vooral gewerkt aan spiermassa. Ik voelde me hierdoor juist stukken beter maar wel in combi met een psycholoog.
Als het echt alleen een jurken probleem is negeer dit maar hoor, maar ik gun je van harte om positief naar jezelf te kijken zeker na al dat harde werken. Hoe dan ook, sterkte ermee!
één maand geleden
Ach wat jammer dat je je zo voelt. Helpt inderdaad niet mee dat bvb de fotograaf afzegd. Is een mooie wat strakkere jurk niet dan juist mooier? Komt je figuur mooi in uit net als je zwangere buik. Als je het kapsel of de make up nog niets vind is er nog wel tijd om voorbeelden te zoeken en te laten zien hoe je het wel wilt hebben. Misschien nog eens rondvragen voor een fotograaf of is er iemand in de familie/vriendengroep die mooie foto's maakt?
één maand geleden
Ik vind deze trouwens ook wel cute en voordelig
https://www.bonprix.nl/product/zwangerschaps-bruidsjurk-wolwit-965071/?itemOptionId=730410081&promo=Kleider&typ=PLA&anbieter=googleshopping&aktion=Shopping_S24&version=MAT&matchkey=139362068075_730410081&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwveK4BhD4ARIsAKy6pMITvdeVjlfnKojRcdFLk4oA9pSK1XbJuEE65rypfvaha9B3Rt1apTQaAm0jEALw_wcB
één maand geleden
Ik zie nu ook ineens dat Mumsmode wel veel mooie verschillende stijlen jurken heeft voor zwangere vrouwen
één maand geleden
Is LaDress misschien iets voor je? Niet goedkoop maar wel mooie kwalitatieve stoffen en vrouwelijke modellen. Niet specifiek voor zwangerschap maar wel stretch. Hopelijk vind je alsnog iets waar je je mooi in voelt. Wees maar heel lief voor jezelf, want dat verdien je. ❤️
één maand geleden
Wat vervelend dat je je zo voelt. Ik weet niet of je echt op zoek bent naar een trouwjurk, maar wil je de tip meegeven dat er tweedehands trouwjurk zaken zijn waar je voor een echt mooie prijs (ik heb de mijne voor 100€ gekocht) een mooie jurk kunt kopen.
Het belangrijkste is dat jij je goed voelt. Je partner vindt je toch wel prachtig en fantastisch!
één maand geleden
Wat vervelend!
Is er niet iemand goed met de naaimachine in de buurt? Die kan dan iets maken precies zoals jij wilt! Of anders naar een kleermaker in de buurt gaan?
En kan je wb kapsel en make-up niet aangeven dat je het niet vindt passen en iets anders wilt? Pinterest helpt mij altijd heel erg met ideeën en dan hoeft iemand het dus alleen maar te kopiëren!
Succes!!
één maand geleden
In Maastricht zit een dame die zelf galakleding en trouwjurken maakt en aanpast aan je figuur. Zij heeft voorbeelden in de winkel hangen zodat je kan kijken en maakt alles zo zoals jij wilt. Je kan ook je budget doorgeven en dan houdt ze daar rekening mee. Ik weet alleen niet of ze tijd heeft op zo'n korte termijn.
Odysse in Maastricht. Hele fijne dame die echt naar je luistert en je pas weg laat gaan als jij tevreden bent.
één maand geleden
Ik vind de Fem jurk van DitisLot heel mooi. Wordt vaak ook gebruikt voor zwangerschapsfotoshoots en het staat prachtig!
https://ditislot.nl/products/jurk-fem-creme?variant=47103278907715
Anders jurk Cornflauwer beige van het merk love and wander.
https://www.loveandwander.nl/product/cornflower-beige/