27 Reacties

één maand geleden

Ik weet niet hoe ver weg in Limburg je woont, maar in Nistelrode (Noord-Brabant) is de winkel “van Tilburg”. Het is ontzettend groot en ze helpen je echt enorm goed! Zeker een aanrader. In het weekend is het er altijd druk, dus doordeweeks is meer een aanrader. Toevallig heb ik volgende maand een bruiloft en ik ben er geslaagd voor een mooie outfit. Overigens geen zwangerschapskleding, maar is (bij mij) ook nog niet heel hard nodig. Iets wat lekker mee rekt, kan lang mee! Succes! Kijk ook vooral eens op hun site trouwens.

één maand geleden

Heey, Heel erg herkenbaar je verhaal! Wij gaan in december geregistreerd partnerschap aan, en idd totaal geen mooie outfit te scoren. Ben ook aan het zoeken dus hoop hier ook wat tips uit te halen. Heb dit wel samen met mijn aanstaande partner besproken en we gaan over een jaar ons partnerschap om laten zetten in een huwelijk, zodat ik ook een keer die witte jurk ook kan doen :) door dat besluit doet het al minder zeer dat ik er niet op mijn mooist uit zal zien in december maar dat gaan we dubbel en dwars inhalen. Jij ook succes met de zoektocht. Ik hoop dat je wat moois vindt

één maand geleden

Van Tilburg in Nistelrode. Een kennis een paar jaar geleden ook zwanger een jurk gehaald. En ze maken hem zonodig ook mog gratis op maat.

één maand geleden

Ik heb 2 jaar geleden een mooie witte jurk met pailletjes gevonden op asos, online. Misschien kun je daar nog even kijken?

één maand geleden

Reactie op Linhu

Van Tilburg in Nistelrode. Een kennis een paar jaar geleden ook zwanger ee ...
Ja top tip! Hele fijne winkel dit. En ze kunnen inderdaad alles ter plekke vermaken mocht het nodig zijn. En hele fijne hulp bij het zoeken naar het juiste kledingstuk. Mocht dit niet om de hoek zijn is er bij jou in de buurt misschien ook zo’n soort grote winkel met deze service? Scheelt een hoop bestel / retour frustratie en stress.

één maand geleden

Allereerst van harte gefeliciteerd met het wondertje in je buik 🥰 Wat naar dat je je zo voelt. Zou dit iets voor je zijn? https://www.seraphine.com/eu/off-the-shoulder-knitted-maternity-dress-ecru/

één maand geleden

Ik ben heel benieuwd of je iets hebt gevonden want anders heb ik een mega tip. Ik ben 18+4 en heb bij 18 week een shoot gedaan met mijn gezin. Daarvoor had ik deze jurk op Vinted gekocht. Het vestje had ik al. Gewoon wit ondergoed eronder en vond het echt leuk. Weet niet of je zo iets zoekt? Hij is van Most wanted.