Nou komt ie..
Op 8 november gaan we geregistreerd partnerschap aan en dit wilden we al heel graag voordat ik in verwachting was, het was puur en alleen om iets op papier te zetten. Van het een kwam het ander en zo had mijn partner een mooi kostuum en dacht ik, ik wil me ook wat moois aantrekken die dag. Na 40 kg te zijn afgevallen, mag je best wat figuur zien en daar wil ik trots op zijn. Nu ben ik in verwachting (onwijs leuke bijkomstigheid, zeker omdat we al met adoptie bezig waren) en had verwacht dat er best wel wat leuke kleding zou zijn voor zwangere dames. Nou zware teleurstelling dus en alleen maar janken. Want, iedereen ziet er prachtig uit op die dag en bij mij loopt alles in de soep. Fotograaf zegt last minute af, make-up vind ik helemaal niet bij me passen, het kaspel .. tja wat moet ik daar nu over zeggen. Ik ben echt zo verdrietig. Er is geen een detail waarbij ik mezelf enigszins mooi vind voor die dag en dat vind ik zo zonde en jammer. Nu heb ik een jumpsuit van 300€ gekocht, omdat dat het enige nette was en wat mij past. Ik heb overigens nu een maatje L, niet zo’n moeilijke maat zou je denken maar helaas.. Die jumpsuit, ik vind hem vre-se-lijk! Wel netjes maar geen zwangere buik in te zien, en ontzettend wijde broekspijpen. Ben ik zoveel afgevallen, zie je er nog niks van.
Zaterdag gaan we opnieuw kijken voor een outfit voor mij, maar ik weet echt niet meer waar te kijken. 8 november is al om de hoek en het meest moeilijke aan de situatie is dat mijn energie zo ver te zoeken is. Een beetje wandelen en ik ben klaar voor een paar dagen. Online heb ik wel al het e.e.a. Besteld maar is niet hetgeen wat voor mij weggelegd is of netjes staat.
Sorry voor mijn mega lange verhaal.. ik hoop heel erg dat er ook maar 1 persoon is met de gouden tip voor mij. Welke winkel of welke locatie waar naartoe te gaan, online of overdekt winkel centrum. Ik sta voor alles open.
Ik woon overigens in Limburg. Wellicht is 2 uur enkele reis wel wat veel 🤭