Hai!
Iemand die hier verstand van heeft? Ik kan gewoon de vk bellen, maar vind ik niet nodig… alles was namelijk goed en daar gaat het om.
Ben alleen benieuwd hoe ik dit niet lezen. In de eerste echo met FL meting zie je de beenlengte en de verhoudingen daarvan tot andere dingen. Daaronder komt een geschat gewicht, maar er staat een +/- teken bij…
Dan de buikomtrek echo (zie foto in bericht hieronder), die was overigens iets bovengemiddeld, maar nog steeds helemaal goed. Ze zag het veel liever zo dan te weinig. Maar daar staat dan weer een ander geschat gewicht bij.
Iemand die weet hoe ik dit moet lezen en waar ik vanuit moet gaan qua gewicht?
Bedankt!
Op basis van de beenlengte schatten ze dus 277-375 gram. Op basis van de buikomtrek 359 gram. Dat komt toch overeen? Het blijft altijd een schatting want je kindje is nooit exact in verhouding: de een heeft lange benen, de andere korte, de een heeft een langere romp etc. Voor nu hoef je nergens vanuit te gaan, want het maakt nu toch niet uit hoeveel gram je kindje exact weegt?
Volgens mij staat er 326 gram, plus of min 49 gram, dus is die 49 gram de geschatte afwijking.
Dus "326 gram, maar het kan 49 gram meer of minder dan die 326 zijn".