Wie o wie raadt er mee? Of kan informatie geven hoe ik dit goed kan aflezen. Ik twijfel zelf heel hard namelijk. Deze foto's zijn gemaakt met 13.2 op de medische echo.
Gooi vooral ook zelf je foto's erin zodat we elkaar kunnen helpen om meer kennis te delen/ op te doen.
Ik krijg ook een zoontje na 3 mooie meiden. Moet er echt aan wennen, om te gaan shoppen voor bij jongensafdeling. Want kwam daar nooit 😆. Maar wel super blij echo was met 14 weken.
Iemand een idee? Dit zijn stukjes uit een filmpje waarbij van hoofd tot teen de baby bekeken wordt. Dus weet niet hoe betrouwbaar het is. Bij een eerdere echo van de zijkant leek het qua nub theorie op een meisje met een witte streep (als evt schaambotje).
Ik vind de plaatjes bovenin op die drie streepjes/meisje lijken en die onderste steekt iets uit maar kunnen ook s.lipjes zijn:
Dit was onze echo vandaag met 13+3. Wel duidelijk een jongen denk ik toch?Volgende week hebben we de officiële geslachtsecho :). De echoscopiste zei dit is een jochie😉
Ik heb een foto van het rechter been en denk ook het geslacht? (meisje?), maar ben benieuwd of jullie hetzelfde denken te zien als ik of dat ik helemaal verkeerd kijk haha.
Hoe ver was je op de echo? Als het 12-14 was zou ik zeggen meisje (nub die gelijk lijkt te lopen met rug) maar als je al verder bent jongen (want dan steekt de meisjesnub niet meer zo ver uit en zien we hier dus de 🍆)