8 Reacties

één maand geleden

Nog als aanvulling: als we het thuis zouden onthullen is het ook alleen met ons als ouder haar en broertje, ik hoef er geen groot spektakel van te maken. Twijfel alleen welke setting beter zou zijn.

één maand geleden

Ik zou nog even wachten 13 weken echo is eigenlijk nog te vroeg om het echt met zekerheid te zeggen.

één maand geleden

Reactie op san95

Ik zou nog even wachten 13 weken echo is eigenlijk nog te vroeg om het echt ...
Ik was met de 13 weken echo als 14 weken en het was echt niet te missen, hetzelfde als mijn andere zoon. Geslachtsbepaling is met 15.4

één maand geleden

Jij hebt natuurlijk ook al ervaring met beide geslachten. Bij ons was het met 14+1 ook echt nog niet te zien ook door de houding waarin ons kindje lag.

één maand geleden

Reactie op Annette19901

Nog als aanvulling: als we het thuis zouden onthullen is het ook alleen met ...
Ik zou dit gewoon doen, gewoon thuis in een voor jouw kinderen veilige omgeving, dan kun je de eventuele emoties ook rustig opvangen

één maand geleden

Reactie op nubis00

Ik zou dit gewoon doen, gewoon thuis in een voor jouw kinderen veilige omge ...
Ik zou ook hiervoor gaan. Een veilige omgeving is erg belangrijk denk ik, en wanneer er ruimte is voor teleurstelling/verdriet kan daarna vaak ook makkelijker ruimte ontstaan voor blijdschap. ❤️

één maand geleden

Ik zou ook voor thuis gaan als je zeker weet dat het voor haar lastig is. Vaak heb je zelf dan ook wat meer geduld en kun je voldoende aandacht aan haar verdriet geven. Thuis is toch vertrouwd en meer veilig zonder onbekende mensen.

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! We hebben het idd thuis gedaan, met zo’n confetti ding wat we bij de echoscopistte hadden gekocht. Was maar goed ook want ze schoot helemaal vol bij de blauwe confetti🥲