10 Reacties

13 dagen geleden

Houd je vocht vast bij je enkels?

13 dagen geleden

Reactie op Baby2🥰

Houd je vocht vast bij je enkels?
Geen idee.. ik heb van mezelf altijd al dikke enkels gehad🙈

13 dagen geleden

Reactie op Nathalie19902

Geen idee.. ik heb van mezelf altijd al dikke enkels gehad🙈
Heb je thuis een bloeddrukmeter? Als die hoog is zou ik even contact zoeken met verloskundige. Ook als je hoofdpijn hebt. En anders zal het vast groei van je baarmoeder zijn 🤗

13 dagen geleden

Reactie op Baby2🥰

Heb je thuis een bloeddrukmeter? Als die hoog is zou ik even contact zoeken ...
Ja heb ik en me bloeddruk is goed! Ja hoofdpijn heb ik ook maar dat is al weken en dat is niet elke dag Wat zou t kunnen zijn dan?

13 dagen geleden

Reactie op Nathalie19902

Ja heb ik en me bloeddruk is goed! Ja hoofdpijn heb ik ook maar dat is al w ...
Net toch maar de vk even gebeld.. het is bandenpijn en idd groeiende baarmoeder en de organen die plek aan het maken zijn..

13 dagen geleden

Hier ook een constant gespannen bovenbuik. Voelt heel erg vervelend! Ook een beurse plek linksboven. Kan me niet herinneren dat dat met de eerste ook zo was..

13 dagen geleden

Ik heb ook een strakke harde bovenbuik, herken het ook niet van de eerste zwangerschap maar denk toch de organen die omhoog zijn geduwd? Want de baarmoeder komt daar nog niet.

13 dagen geleden

Ik had laatst ook heel veel last van m’n buik, boven m’n nagel… Waren m’n darmen, extra goed drinken en vezels eten hielp bij mij

13 dagen geleden

Reactie op lientje123

Ik heb ook een strakke harde bovenbuik, herken het ook niet van de eerste z ...
Ik heb me vk toch maar even gebeld vanmiddag🙈 het zijn idd de organen die plek aan t maken zijn voor de baarmoeder en de vk zei het is ook groeipijn

13 dagen geleden

Reactie op Nathalie19902

Ik heb me vk toch maar even gebeld vanmiddag🙈 het zijn idd de organen die ...
Goed dat je hebt gebeld! Gelukkig om te horen