8 Reacties

vorig jaar

4e week van mijn zwangerschap heb ik alle Rituals geurstokjes het huis uit gegooid!! Verschrikkelijk vond ik ze ineens

vorig jaar

Ik gebruik geen geurstokjes of dingen, maar heb het wel met parfrum/shampoo van anderen. Als ik dat ruik slaat het meteen op mn longen en ook hoofdpijn.

vorig jaar

Ik had het in het begin van de zwangerschap, mijn vriends parfum kon ik niet uitstaan.

vorig jaar

Haha samen met een vriendin die ook zwanger is de Rituals ingelopen. We wisten niet hoe snel we weer naar buiten moesten 😂

vorig jaar

Je wordt gevoeliger tijdens de zwangerschap dus helemaal niet gek. Die dingen zijn ook hartstikke ongezond dus ik geloof dat het een reactie is van je lichaam om ervoor te zorgen dat je dat soort dingen vermijd.

vorig jaar

Reactie op Evanna

Je wordt gevoeliger tijdens de zwangerschap dus helemaal niet gek. Die ding ...
Hoezo ongezond? En specifiek tijdens de zwangerschap of normaal gesproken gezien?

vorig jaar

Hoezo ongezond? En specifiek tijdens de zwangerschap of normaal gesproken g ...
Geurstokjes zijn veilig bij normaal gebruik, mits je de ruimte goed ventileert. Als je geurstokjes gebruikt, komen er schadelijke stoffen in de lucht. Daarom is het belangrijk om goed te ventileren. Je kan meer info vinden op https://waarzitwatin.nl/producten/geurstokjes#:~:text=De%20schadelijke%20stoffen%20die%20bij,geurstoffen%2C%20zoals%20limoneen%20en%20linalool.

vorig jaar

Hoezo ongezond? En specifiek tijdens de zwangerschap of normaal gesproken g ...
Er komen allerlei schadelijke stoffen vrij als je geurstokjes of bv een geurkaars gebruikt. Het feit dat je met je neus iets kunt ruiken, betekent dat er kleine deeltjes in de neus en dus in je lijf komen. Dat zijn allemaal chemische componenten. Zoals Yadewa zegt is het wel veilig bij normaal gebruik mits je goed ventileert, maar weinig mensen zullen een raam open hebben naast hun geurkaars. Uiteraard maakt ventileren het effect minder groot, maar nog beter is dit soort producten helemaal te vermijden. Nu je zwanger bent des te belangrijker, maar dit geldt eigenlijk voor iedereen (en zeker ook straks voor je kleine kindje).