58 Reacties
7 maanden geleden
Ik heb een mooie gegeven aan mijn vriendin van de Site Myka met de geboorte steen erin.
7 maanden geleden
Reactie op Mamsie11
Ik heb mijn ketting van Vedder & Vedder!
Die zag ik ook inderdaad alleen ken ik die winkel nog niet en vond ik de foto's erg amateuristisch
7 maanden geleden
Reactie op Mamsie11
Ik heb mijn ketting van Vedder & Vedder!
Is de kwaliteit goed?
7 maanden geleden
Reactie op VrolijkeTulp926164
Is de kwaliteit goed?
Heb aantal vriendinnen met deze en die zijn er erg blij mee en goede kwaliteit. Ik overweeg er nu ook voor te gaan.
7 maanden geleden
https://www.vedder-vedder.com/ivy-initial-rope-ketting?gad_source=1&gbraid=0AAAAADjIazPUu2jvIiQxxr442VllZYqKm&gclid=Cj0KCQjww-HABhCGARIsALLO6XxMAJpK6epFw3684Vd82g5rLj4fdGZC4YUijIFqqKhyEva8svEsHXcaAgmLEALw_wcB
Ik zag deze maar die foto's vind ik niet zo aantrekkelijk. Maar de ketting zelf wel mooi.
7 maanden geleden
Reactie op VrolijkeTulp926164
Een vriendin van mij heeft die vergulde, daar zat na een half jaar al geen goudkleur meer aan… zij was dus niet heel tevreden. Ik heb een 18 karaat gouden van Minitials, dit is eigenlijk het merk dat gestart is met de minimalistische letterkettinkjes, maar dat is wel een duurdere optie (ketting met 1 initiaal €339). Ik draag de ketting al 10 jaar en is nog altijd even mooi.
7 maanden geleden
Reactie op LB22
Een vriendin van mij heeft die vergulde, daar zat na een half jaar al geen ...
Oeii
7 maanden geleden
Ik lees mee, ik zou heel graag een ketting met geboortebloemm willen. Vind die van Vedder&Vedder heel mooi maar als ik dan lees dat de goudkleurig er na een paar maanden af is hoeft het niet. 😅 Vind het ontwerp wel heel mooi met zo'n steentje erin: https://www.vedder-vedder.com/collections/birthflower-collectie/birthflower-bloom-ketting
Heb helaas nog geen vergelijkbaar ontwerp gevonden.
7 maanden geleden
Ik heb een ketting met geboortebloemen op de voorkant + gegraveerde namen op de achterkant van MamaLoves, erg blij mee.
En een moedermelksieraad (ring) van Minitials, ook heel blij mee. Beiden wel erg prijzig, maar je draagt ze voor het leven natuurlijk
7 maanden geleden
Ik heb een kettinkje van Minitials, 14K mat goud. Zoooo blij mee.
Nu bij onze tweede ander kettinkje van Vedder en Vedder ook 14K goud.
Minitials heeft echt een mooi ‘dik’ lettertje. Vedder en Vedder is dunner, maar daardoor ook iets goedkoper. Met allebei ben ik heel blij! En met 14k goud kan je er gewoon mee douchen en zwemmen
7 maanden geleden
Reactie op MindyE
Ik heb deze in 14 K
7 maanden geleden
Ik heb deze van mijn vriend gekregen en ben er super blij mee. Draag m nu 4 weken ongeveer.
https://www.tovessentials.com/nl/products/14-karaat-gouden-essential-initial-letter-ketting?variant=47078483755314&tw_source=google&tw_adid=684208490520&tw_campaign=20847726126&tw_kwdid=pla-2316200545621&gad_source=1&gbraid=0AAAAAqg6DlKo75O3rZHApaWJJjByU_sVh&gclid=EAIaIQobChMI5cKYmdOMjQMVdpSDBx0cMh4yEAQYBSABEgLUAvD_BwE
7 maanden geleden
Hier bij de eerste een letterketting gekregen van Minitials en er bij de tweede een lettertje aan laten zetten.
Nu 3 jaar altijd om en hij is nog steeds mooi! Ziet ook weinig verschil tussen de oude en nieuwe letter.
7 maanden geleden
Reactie op LB22
Oeh, ik denk aan een armband met moedermelkbedel van Minitials om mijn coll ...
Ja, echt super blij mee! Fijne service, vlot geleverd. Ik heb de vulling met enkel moedermelk, dus geen toevoeging.