42 Reacties

vorig jaar

Kruidvat, dreambaby..

vorig jaar

Via de apotheek kan je de roze doos maar ook een andere doos die ik veel interessanter vond verkrijgen (ben even de naam kwijt). Ik vond de kruidvat box het beste tot nu toe!

vorig jaar

De dreambaby vond ik minder maar altijd leuk als er iets bij zit dat je kan gebruiken!

vorig jaar

Roze doos via ofwel je gynaecologe, of anders bij een deelnemende apotheek :). Ik heb idd ook kruidvat en dreambaby nog afgehaald. Kruidvat is 't meest nuttige vond ik

vorig jaar

Bij de gele flamingo kan je ook iets afhalen maar dat is voor ons wat ver maar wie weet voor jou niet 😊

vorig jaar

Reactie op 1995vantje

Via de apotheek kan je de roze doos maar ook een andere doos die ik veel in ...
De andere is baby boom 😊

vorig jaar

Reactie op 1995vantje

Via de apotheek kan je de roze doos maar ook een andere doos die ik veel in ...
Babyboom denk ik!

vorig jaar

-babyboom (apotheker normaal) -dreambaby -kruidvat -gratis romper zeeman -de roze doos, ik heb het gedaan via https://www.derozedoos.be/nl/ik-wil-mijn-doos -

vorig jaar

Eigenlijk zijn veel van die pakketjes niet de moeite. Bijvoorbeeld die zak van Babyboom bevatte kortingsbonnen die al overtijd waren

vorig jaar

- babyboom - de roze doos - babydump - kruidvat (doos & gepersonaliseerde mutsje) - zeeman - nookies ( vaak niet beschikbaar) - bambino&co - dreambaby

vorig jaar

Hey lukt mij precies nooit op die box van de kruitvat aan te vragen. Heeft er daar iemand tips bij ?

vorig jaar

Reactie op ibe ampoorter

Hey lukt mij precies nooit op die box van de kruitvat aan te vragen. Heeft ...
Ik las al vaak om via messenger van Facebook te sturen dat je zo snel geholpen wordt ! Ik zelf heb nooit problemen gehad met het aanvragen.

vorig jaar

Roze doos is idd via gynaecoloog of apotheek. Bij ons ook het 2de en het lukt me ook niet om deze terug op te vragen. Bij CM en solidaris heb je ook nog babyvoordel. Bij solidaris is dit nog eens na 3 maand denk ik en na 6 maand wel altijd zelf er even achter zitten. Voor als de baby er is veel mensen weten dit niet maar als je bij een vakbond zit en je stuurt je geboorte document door krijgen je ook nog eens €50 euro op je rekening gestort.

vorig jaar

Reactie op ibe ampoorter

1) Als je Kruidvat gratis baby kadobox opzoekt zie je deze normaal staan 2) als je daar dan op klikt kunt je deze zogezegd bestellen dus je klikt dan op voeg toe 3) dan naar winkelmandje en zoals je bij een normale online bestelling zou doen je gegevens invullen en kiezen voor thuis levering of ophalen in de winkel, dan krijg je meteen een bevestigingsmail

vorig jaar

Reactie op ibe ampoorter

Eerst inschrijven dat je zwanger bent en dan je mail bevestigen, en dan nadien alles eens afsluiten en volledig opnieuw inloggen en dannzou het moeten gaan 🙈

vorig jaar

Moest je niet ver van Nederland wonen kan je bij Etos een leuk pakket aanvragen. Kost 5€ maar echt een fijne doos! Hier in België heb ik Kruidvat, romper zeeman, roze doos en dreambaby aangevraagd. Dreambaby is 10x niets! Echt niet de moeite 🙈

vorig jaar

Heb net gevonden dat Naïf ook een doos aanbied. Je moet je wel aanmelden voor een wachtlijst

vorig jaar

Reactie op ibe ampoorter

Bellen naar de klantenservice en reclameren. Ik werk zelf bij Kruidvat en zwanger van mijn 2de en krijg de box ook niet aangevraagd. Klanten zeggen dat ze gebeld hebben naar de klantenservice en die hebben hun doos kunnen afhalen of thuis leveren

vorig jaar

Hoe de baby box van dreambaby aanvragen?