122 Reacties

vor 2 Monaten

Reactie op Preggyshar

Iemand tips of er boxen/pakketten zijn voor tweelingen? Ik kan er geen 2 op ...
Kruidvat, ff nieuwe pas aanmaken op je vriend zijn acc met adres van je ouders! En dan beide laten bezorgen in de winkel ❤️

vor 2 Monaten

Reactie op Evanna

Dit staat in het mailtje (met wel de opmerking dat de inhoud kan variëren). ...
Dit zat er bij mij in! - Etos luiers maat 2 - Weleda baby shampoo&douchecreme - Naif zinc cream - Naif billendoekjes - Twee boxpakjes maat 62/68 - Little Dutch hydrofiel washandje en kaartje - Organix Mango, pear en granola - Muisjes - BIBS speentje van de nieuwe anatomical range - Stapeltje kaartjes met achterop kortingsbonnen Leuk pakket vind ik het!

vor 2 Monaten

Heeft iemand inmiddels het kruidvat pakket al met succes aangevraagd en ontvangen? Ik heb nu 2x geprobeerd, staat er dat je binnen een uur een mail met bestellink ontvangt, 1 aanvraag is al ruim een week terug en heb nog steeds geen mail. De klantenservice is ook heel ruk hierin😅 (En ik ben heel ongeduldig)

vor 2 Monaten

Reactie op Maria201623

Heeft iemand inmiddels het kruidvat pakket al met succes aangevraagd en ont ...
Ja ik heb m besteld en afgehaald. De mails zaten wel telkens in m’n spam folder dus die even checken misschien

vor 2 Monaten

Reactie op Maria201623

Heeft iemand inmiddels het kruidvat pakket al met succes aangevraagd en ont ...
Ja ik! Het had wel wat om handen. Ben naar de winkel gegaan en die gaven me het telefoonnummer van d'r klantenservice, gericht op de Voordeelkaart. Hen heb ik opgebeld en vlak daarna was alles geregeld!! Het is zeker de moeite waard om een telefoontje te doen, het pakket is super groot en waardevol

vor 2 Monaten

Reactie op Maria201623

Heeft iemand inmiddels het kruidvat pakket al met succes aangevraagd en ont ...
Ja ik ook eindelijk, heb echt wel 10x afgemeld en weer aangemeld om eindelijk vervolgens een bevestiging te krijgen via de mail. Het pakket is het zeker waard, erg mooi pakket, maar erg lastig met de aanvraag inderdaad.

vor 2 Monaten

Ik probeer elke keer die van de kruidvat, maar krijg maar geen mail voor b ...
Dat zat bij mij in de spam/ongewenst

vor 2 Monaten

Reactie op Positiefzwanger

Ja ik! Het had wel wat om handen. Ben naar de winkel gegaan en die gaven me ...
Ahg wat een gedoe😅 maar dat dacht ik wel dat het de moeite waard is! Ga ik het via een winkel ook even proberen!

vor 2 Monaten

Ik probeer elke keer die van de kruidvat, maar krijg maar geen mail voor b ...
Hier hetzelfde verhaal idd

vor 2 Monaten

Reactie op Bvdh91

Hier hetzelfde verhaal idd
Kijk ook in je spam, reclame en ongewenste inbox! Bij mij was de mail namelijk terecht gekomen in de reclame inbox

vor 2 Monaten

Reactie op Preggyshar

Iemand tips of er boxen/pakketten zijn voor tweelingen? Ik kan er geen 2 op ...
Dit vroeg ik mij idd ook af haha

vor 2 Monaten

Reactie op Evanna

Dit zat er bij mij in! - Etos luiers maat 2 - Weleda baby shampoo&douc ...
Dankjewel

vor 2 Monaten

Heeft iemand het pakket van de babydump gehaald? Ben benieuwd wat er in zit!

vor 2 Monaten

Reactie op Tamvb

Heeft iemand het pakket van de babydump gehaald? Ben benieuwd wat er in zit ...
Nog niet, wel besteld dus ben ook heel benieuwd!

vor 2 Monaten

Reactie op Fatma66

Kijk ook in je spam, reclame en ongewenste inbox! Bij mij was de mail namel ...
Spam check ik altijd maar helaas na 2,5 week nog steeds geen mail van kruidvat :-(

vor 2 Monaten

Reactie op Maria201623

Spam check ik altijd maar helaas na 2,5 week nog steeds geen mail van kruid ...
Ik had hem met 10 min in mn mailbox zitten

vor 2 Monaten

Reactie op Maria201623

Spam check ik altijd maar helaas na 2,5 week nog steeds geen mail van kruid ...
Hier hetzelfde probleem, ik ga binnenkort gewoon even in de winkel navragen en kijken of ze misschien wat kunnen betekenen

vor 2 Monaten

Reactie op Maria201623

Spam check ik altijd maar helaas na 2,5 week nog steeds geen mail van kruid ...
Hier hetzelfde verhaal!

vor 2 Monaten

Ik had de mail van kruidvat binnen 10 min.. Heb het pakket al opgehaald. Zit echt veel in. T. W. V. 60 euro. Bij mijn vorige zwangerschap was dit helemaal niet toen kreeg je 2x schampoo luiers speentje en dat was t wel. Super blij ermee

vor 2 Monaten

Ik heb net contact gehad met een medewerker van kruidvat op de chat. Zij kon mijn aanvraag wel zien, maar blijkbaar stond op mijn profiel het vinkje uit dat ik email wil ontvangen (ik haat nieuwsbrieven namelijk) Dat is nu aangepast dus zou het goed moeten komen, ik wacht het nog even af. Maar een TIP misschien voor andere dames waar het niet lukt, check dit even🙈🙈