122 Reacties

2 maanden geleden

Hebben jullie ook moeten betalen voor het pakket van Naif?

2 maanden geleden

Reactie op Assepoester89

Hebben jullie ook moeten betalen voor het pakket van Naif?
Ja deze kost 4,95

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ja deze kost 4,95
Thanks! Zitten er leuke producten in?

2 maanden geleden

Reactie op Assepoester89

Thanks! Zitten er leuke producten in?
Ja vind ik wel! In elk geval allemaal merken die wij graag gebruiken 👌🏼 En met alleen de billendoekjes heb je het geld er eigenlijk al bijna uit 😅

2 maanden geleden

Reactie op Evanna

Ja vind ik wel! In elk geval allemaal merken die wij graag gebruiken 👌🏼 E ...
Wow! Dat zijn hele fijne producten!

2 maanden geleden

Handig om te weten !

2 maanden geleden

Eindelijk binnen!

2 maanden geleden

Hier ook de Kruidvat box binnen! Er zat ook nog een Duplo walvis in en een fruitzakje, beiden al gepakt door onze peuter, haha. En er zat een grote canvas tas in.

2 maanden geleden

Dit is de tas. Superleuk en handig!

2 maanden geleden

Gisteren de blije doos opgehaald. Beetje 'vreemde' producten er in zoals, pindakaas en flesje spa. Maar toch wel de moeite waard.

2 maanden geleden

Reactie op Maria201623

Ik heb net contact gehad met een medewerker van kruidvat op de chat. Zij ko ...
Bij mij lukte het ook niet, en heb m'n mail instellingen bij de kruidvat aangepast en nu is het gelukt! Bedankt!

2 maanden geleden

Reactie op Fuerte

Gisteren de blije doos opgehaald. Beetje 'vreemde' producten er in zoals, p ...
Ik heb m ook net opgehaald! Vond de pindakaas ook een beetje gek😂🫣 Wij eten deze gelukkig wel dus t komt wel van pas. Verder vind ik t een leuke doos. Al wint de Kruidvat het wel hoor🫢

2 maanden geleden

Voor de mensen die problemen hebben met de Kruidvat box... Hier lukte het op mijn mobiel niet. Op de pc lukte in wel in 1x😀 duurde wel een dag voor ik de mail had... Dus je moet sws geduld hebben😉 maar wellicht een tip!

2 maanden geleden

Reactie op Mosan21121994

Kruidvat babypakket. Deze inhoud plus kortingsbonnen
Hoe vraag je de Kruidvat box aan? Ik krijg het steeds niet voor elkaar…

2 maanden geleden

Reactie op Visje2024

Hoe vraag je de Kruidvat box aan? Ik krijg het steeds niet voor elkaar…
Eerst je email instellingen op je account controleren.. zorg dat je aangemeld staat voor alle emailberichten/nieuwsbrieven.. Probeer dan even opnieuw de box aan te vragen en heb even geduld, dan ontvang je de mail voor bestellen.. check ook de spam

2 maanden geleden

Reactie op Nadia88

Hier ook de Kruidvat box binnen! Er zat ook nog een Duplo walvis in en een ...
Inhoud kan dus verschillen, heb het idee dat er bij jou veel meer inzat dan in die van mij 🙈 flesje en de sokjes had ik niet helaas 😊

2 maanden geleden

Is er iemand die weet wat er in die van Babypark en Babydump zit? Ik heb beide winkels niet in de buurt zitten dus twijfel of het de moeite waard is om er een stuk voor te reizen!

2 maanden geleden

Reactie op Maria201623

Inhoud kan dus verschillen, heb het idee dat er bij jou veel meer inzat dan ...
Ik zag het ook ja 😱

2 maanden geleden

Let erop dat je je ook aanmeld bij je zorgverzekering als zwangere! Je krijgt vanuit de verzekering een kraampakket voor tijdens en na de bevalling. Let ook op hoe je verzekerd bent en vooral vanaf het nieuwe jaar… verzekeringen wijzigen nog wel eens iets! Kijk hier goed naar.

2 maanden geleden

Reactie op heavynne

Is er iemand die weet wat er in die van Babypark en Babydump zit? Ik heb be ...
Babypark heb ik toevallig afhelooen donderdag gehaald. Uit mijn hoofd; een flesje, speentje, spuugdoekje, rompertje, slabbetje en een cadeaubon twv €50,- korting op babymeubels. Speciaal ervoor rijden zou ik het niet waard vinden, tenzij je van plan bent km n babykamer aan te schaffen 😉