138 Reacties

2 maanden geleden

Ik had dit ook, maar bleek dat ik vergeten was het vinkje aan te klikken me ...
Aha! Ik ga eens even kijken

2 maanden geleden

Oja bij de plus kan je als je kindje is geboren ook een box aanvragen dit kan alleen. Als het is geboren en je moet geboorte kaartje mee nemen als bewijs , hier heb je 2 maanden de tijd voor om het te regelen

2 maanden geleden

Reactie op Kelseye

Ik lees graag mee. Ik heb nu alleen de blij doos 😁
Kruidvat is een aanradertje, ik vond hem zelf heel leuk! :)

2 maanden geleden

Dit zat in die van Etos/Naif de vorige keer (half jaar geleden opgehaald). Kost dus €4,95

2 maanden geleden

Kruidvat! En babydump, die vond ik 1,5 jaar terug erg leuk en bruikbaar. Nu nog niet kunnen ophalen, maar dit wel van plan.

2 maanden geleden

Reactie op Rexxies

De box van de etos/naif is dicht toch nu? Ik kon geen aanmeldingsformulier ...
Ik heb het net gedaan dus is weer mogelijk

2 maanden geleden

Reactie op Alyssavanwieren

Weet iemand of je die van babypark moet ophalen of dat die bezorgd wordt?
Ophalen

2 maanden geleden

Reactie op Nikita0604

Ik heb het net gedaan dus is weer mogelijk
Heb je misschien een link ?

2 maanden geleden

Ik kan die van de kruidvat niet bestellen. Hoe lukt dat?

2 maanden geleden

Reactie op Iesss

Ik kan die van de kruidvat niet bestellen. Hoe lukt dat?
Ik moest er voor inloggen. De mail om de box aan te vragen kreeg ik pas na het weekend.

2 maanden geleden

Reactie op Iesss

Ik kan die van de kruidvat niet bestellen. Hoe lukt dat?
Met een hele hoop drama en 20 keer opnieuw proberen.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Met een hele hoop drama en 20 keer opnieuw proberen.
Vreselijk krijg het niet voor elkaar

2 maanden geleden

Reactie op Iesss

Vreselijk krijg het niet voor elkaar
Gelukt!!

2 maanden geleden

Die van Kruidvat lukte mij eerst ook niet en toen ineens wel. De aanhouder wint😄

2 maanden geleden

Kan iemand mij vertellen of je bij de kruitvat een bestelbevestiging krijgt. Ik heb mijn account geactiveerd en toen op box aanvragen geklikt, maar er kwam geen vervolgscherm. Is het nu een kwestie van mijn pas scannen en dan krijg ik een babybox of moet ik een bevestiging via de mail krijgen?

2 maanden geleden

Reactie op Mommywishes98

Kan iemand mij vertellen of je bij de kruitvat een bestelbevestiging krijgt ...
Je zou een bestelbevestiging moeten krijgen. Dit proces ging bij mij eerst ook niet helemaal soepel hoor, haha

2 maanden geleden

Eindelijk binnen na vaak proberen. Oplossing bij mij was email instellingen op je kruidvat account aanpassen! Instellen dat je ALLE nieuwsbrieven en aanbiedingen wilt ontvangen.. dan krijg je de email met bestel link wel.. daarna kan je dat weer uitzetten 😅

2 maanden geleden

Reactie op Iesss

Vreselijk krijg het niet voor elkaar
Zelfde hier heb het maar opgegeven

één maand geleden

Reactie op Babywens77

Zelfde hier heb het maar opgegeven
Probeer is je email instellingen aan te passen. Aangeven dat je ALLE nieuwsbrieven wilt. . Vervolgens vraag je de box even opnieuw aan en zou je binnen een uur de mail moeten krijgen

één maand geleden

Vanmiddag ook de Blije Doos opgehaald. Ergens valt die me toch een beetje tegen.. Naast de pot pindakaas en het flesje spa, videoland korting en veel reclame folders zat er weinig in voor de baby 😅 Maargoed misschien ben ik verwend door het Etos en het kruidvat pakket 😍