138 Reacties
3 maanden geleden
Oja bij de plus kan je als je kindje is geboren ook een box aanvragen dit kan alleen. Als het is geboren en je moet geboorte kaartje mee nemen als bewijs , hier heb je 2 maanden de tijd voor om het te regelen
3 maanden geleden
Reactie op Rexxies
De box van de etos/naif is dicht toch nu? Ik kon geen aanmeldingsformulier ...
Ik heb het net gedaan dus is weer mogelijk
3 maanden geleden
Reactie op Iesss
Ik kan die van de kruidvat niet bestellen. Hoe lukt dat?
Ik moest er voor inloggen. De mail om de box aan te vragen kreeg ik pas na het weekend.
3 maanden geleden
Kan iemand mij vertellen of je bij de kruitvat een bestelbevestiging krijgt. Ik heb mijn account geactiveerd en toen op box aanvragen geklikt, maar er kwam geen vervolgscherm. Is het nu een kwestie van mijn pas scannen en dan krijg ik een babybox of moet ik een bevestiging via de mail krijgen?
3 maanden geleden
Eindelijk binnen na vaak proberen.
Oplossing bij mij was email instellingen op je kruidvat account aanpassen!
Instellen dat je ALLE nieuwsbrieven en aanbiedingen wilt ontvangen.. dan krijg je de email met bestel link wel.. daarna kan je dat weer uitzetten 😅
3 maanden geleden
Reactie op Iesss
Vreselijk krijg het niet voor elkaar
Zelfde hier heb het maar opgegeven
3 maanden geleden
Reactie op Babywens77
Zelfde hier heb het maar opgegeven
Probeer is je email instellingen aan te passen. Aangeven dat je ALLE nieuwsbrieven wilt. .
Vervolgens vraag je de box even opnieuw aan en zou je binnen een uur de mail moeten krijgen
3 maanden geleden
Vanmiddag ook de Blije Doos opgehaald. Ergens valt die me toch een beetje tegen..
Naast de pot pindakaas en het flesje spa, videoland korting en veel reclame folders zat er weinig in voor de baby 😅
Maargoed misschien ben ik verwend door het Etos en het kruidvat pakket 😍