11 Reacties
één maand geleden
Gemberthee met honing van de toko. En ook appelazijn met water mixen en drinken.
3 dagen geleden
Ik lees graag mee. Ik heb al zo een beetje de hele zwangerschap last van de griep en ik kom er maar niet vanaf.
3 dagen geleden
Ik ben al 3 weken verkouden, droge mond en keel pfff moe wordt je ervan
3 dagen geleden
Gember, kurkuma, zoveel rust als je nodig hebt en eventueel bezoek van een homeopaat voor een voor jouw gemaakt passend middel 🤗 herkenbaar hoor hier ook veel keelpijn en ziekig gevoel, vooral wanneer ik niet genoeg rust neem. Rust & goede voeding helpen mij dan ook het beste en wanneer ik keelpijn heb thee met gember, kurkuma, honing en citroen
3 dagen geleden
Citroenen halveren. Deze in iets water koken en het sap dat vrijkomt opdrinken. Als je ook last van je keel hebt wat zout of honing toevoegen. Zout is om slijm los te weken. (Je kan ook los van het drankje met zout Water gorgelen.) Honing om de keel te verzachten en omdat het dan lekkerder is.
3 dagen geleden
Oja en laurierdrop. 1 zo een klein stukje helpt enorm. Ik geloofde het eerst niet, maar moeders had gelijk
3 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
Oja en laurierdrop. 1 zo een klein stukje helpt enorm. Ik geloofde het eers ...
Wel oppassen met (alle soorten) drop. Daar zit zoethoutextract in en kan tot hoge bloeddruk leiden.
3 dagen geleden
Reactie op GedreveneLotus354151
Wel oppassen met (alle soorten) drop. Daar zit zoethoutextract in en kan to ...
Als je ziet hoe klein ze zijn en je er maar 1tje nodig heb; er is megezegd dat zo een kleintje wel mag
3 dagen geleden
Reactie op Mosan21121994
Als je ziet hoe klein ze zijn en je er maar 1tje nodig heb; er is megezegd ...
Zeker, maar bijv een handje (gedurende de dag) en dat dagelijks kan hypertensie geven
2 dagen geleden
Verse gember in je thee
Echte honing in je thee of een theelepel eten, heeft een antibacteriële werking (let op: bijna alle supermarkt honing is aangelengd met suikerwater, bij de AH verkopen ze potten van Honinghuis, dit is 100% originele honing)
Veel rusten/ slapen
Veel thee/ water drinken
Veel groente en fruit eten (soepjes zijn ook goed)
Anta Flu keelsnoepjes (is geen geneesmiddel want ligt in de supermarkt bij het snoep, de groene bevat geen zoethout)
Eventueel neusspray op basis van zeezout (ipv neusspray met andere middelen erin)
Als het echt nodig is paracetamol