12 Reacties
茅茅n maand geleden
Wij hebben de Hemnes ladekast van 8 lades. Bij onze dochter ook gebruikt echt fantastisch met al die ruimte
茅茅n maand geleden
Reactie op AnyaE
Wij hebben de grote Henmes van Ikea en daar andere knopjes op gedaan. Echt ...
Deze hebben wij ook gekocht! Hoe heb je deze ingericht?
茅茅n maand geleden
Reactie op Jolien1234
Wij hebben de Hemnes ladekast van 8 lades. Bij onze dochter ook gebruikt ec ...
Deze hebben wij ook gekocht. Hoe heb je deze ingericht?
茅茅n maand geleden
Reactie op Anoniem-95
Deze hebben wij ook gekocht. Hoe heb je deze ingericht?
Nog niet 馃ぃ. Bij mijn dochter dat ik met 15 week de kamer al klaaar, maar nu 16 week van onze zoon en heb nog niets gedaan. Oeps. Komt wel goeeed. Ik gebruikte de bovenste vakken voor rompers, luiers, verzorgingsdingetjes zoals viramine K en D, borsteltjes, watjes, ga zo maar door. De 2 grote lades daaronder voor kleding maat 50/56 en 62/68, de la daarnaast beddengoed etc. De onderste 2 lades deed ik een voorraad luiers en een voorraad billendoekjes
茅茅n maand geleden
Hier ook de grote hemnes. Zeker in vergelijking met heel veel andere commodes vond ik de prijs/kwaliteit heel goed. Wij hebben er ook een bladvergroter bijgemaakt zodat we recht kunnen verschonen. Voor onze zoon (19maanden) past alles erin, incl beddengoed en wasbare luiers
茅茅n maand geleden
Reactie op tanniegie
Deze hebben wij ook aangeschaft en wij willen er ook een bladvergroter bij ...
Plankje erachter en twee over het blad heen zodat onze zoon er niet af kon rollen. En we hebben hem in dezelfde kleur als de commode geschilderd. Straks bij de tweede weer in gebruik.