10 Reacties

8 dagen geleden

Wij hebben de grote Henmes van Ikea en daar andere knopjes op gedaan. Echt ideaal qua bergruimte, alles kan erin!

8 dagen geleden

*Hemnes

8 dagen geleden

Wij hebben de Hemnes ladekast van 8 lades. Bij onze dochter ook gebruikt echt fantastisch met al die ruimte

8 dagen geleden

Reactie op AnyaE

Wij hebben de grote Henmes van Ikea en daar andere knopjes op gedaan. Echt ...
Deze hebben wij ook gekocht! Hoe heb je deze ingericht?

8 dagen geleden

Reactie op Jolien1234

Wij hebben de Hemnes ladekast van 8 lades. Bij onze dochter ook gebruikt ec ...
Deze hebben wij ook gekocht. Hoe heb je deze ingericht?

8 dagen geleden

Reactie op Anoniem-95

Deze hebben wij ook gekocht. Hoe heb je deze ingericht?
Nog niet 馃ぃ. Bij mijn dochter dat ik met 15 week de kamer al klaaar, maar nu 16 week van onze zoon en heb nog niets gedaan. Oeps. Komt wel goeeed. Ik gebruikte de bovenste vakken voor rompers, luiers, verzorgingsdingetjes zoals viramine K en D, borsteltjes, watjes, ga zo maar door. De 2 grote lades daaronder voor kleding maat 50/56 en 62/68, de la daarnaast beddengoed etc. De onderste 2 lades deed ik een voorraad luiers en een voorraad billendoekjes

7 dagen geleden

Hier ook de grote hemnes. Zeker in vergelijking met heel veel andere commodes vond ik de prijs/kwaliteit heel goed. Wij hebben er ook een bladvergroter bijgemaakt zodat we recht kunnen verschonen. Voor onze zoon (19maanden) past alles erin, incl beddengoed en wasbare luiers

6 dagen geleden

Reactie op swmriw15

Hier ook de grote hemnes. Zeker in vergelijking met heel veel andere commod ...
Deze hebben wij ook aangeschaft en wij willen er ook een bladvergroter bij maken. Hoe hebben jullie dat gedaan? Gewoon een extra plankje achter de commode?

6 dagen geleden

Reactie op Anoniem-95

Deze hebben wij ook gekocht. Hoe heb je deze ingericht?
Ik heb hem ook en wij hebben van die bakjes van IKEA erin (skubb). Binnen handbereik de spullen die je dagelijks nodig hebt en in de onderste lades de voorraad luiers, lakens etc

6 dagen geleden

Reactie op Hel1J

Ik heb hem ook en wij hebben van die bakjes van IKEA erin (skubb). Binnen h ...
Wij hebben trouwens andere knopjes gekocht (je kan m ook nog schilderen), dat vinden we net wat leuker dan de standaard zwarte knopjes