8 Reacties

2 maanden geleden

Ik lijk in de avond heel wat maandjes meer zwanger dan in de ochtend, zit dan ook vreselijk in de weg. Liggen geeft inderdaad wat rust en een kersenpitkussen erop verlicht ook wat. Maar iets wat meer zou helpen zou ik ook heel fijn vindenA

2 maanden geleden

Zouden dat niet je darmen zijn? Die werken nu ook langzamer door de hormonen. Misschien kun je proberen wat extra vezels toe te voegen aan je dieet?

2 maanden geleden

Super herkenbaar… Ik merk dat ik, zodra ik wat heb gegeten op een dag, een giga buik krijg. Terwijl het ‘‘s ochtends meevalt. Had ik niet verwacht na 8 weken 😅

2 maanden geleden

Reactie op Vanillecola

Zouden dat niet je darmen zijn? Die werken nu ook langzamer door de hormone ...
Darmen spelen zeker mee, maar eigenlijk al wel gedurende de hele dag.. ‘s avonds is echt next level, maag word dan ook echt groot… douchen ofzo maakt het niet echt minder.. vezels genoeg en stoelgang is goed🫨

2 maanden geleden

Reactie op eliessgrace

Super herkenbaar… Ik merk dat ik, zodra ik wat heb gegeten op een dag, een ...
Zelfde hier!! Gek he! Hopelijk word dit ook minder na 12/15 weken… 😔

2 maanden geleden

Hier ook! Ik herken dit niet van de eerste. Vooral m’n bovenbuik, onder mn borsten. Helemaal opgezet en super hard ook, heel de dag door! Inderdaad als ik even ga liggen dan zakt het weer. Valt niet meer te verbergen zo..

2 maanden geleden

Reactie op Kelly🤰🏻

Darmen spelen zeker mee, maar eigenlijk al wel gedurende de hele dag.. ‘s a ...
Wat kan helpen is om ‘s avonds niet teveel te eten. Dus een kleine/lichte avondmaaltijd en ruim voor je naar bed gaat niks meer eten. Uiteraard moet je over de dag verspreid wel genoeg eten, dus een groter ontbijt (als dat lukt 🤢) of lunch en wat meer tussendoortjes. Sowieso meer spreiden over de dag ipv ‘s avonds een grote maaltijd is beter. Hopelijk helpt dit wat!

2 maanden geleden

Ik moet heel stiekem toegeven dat ik het wel geruststellend vind te lezen niet de enige te zijn. Vind voor ons wel oprecht heel stom🤷🏽‍♀️😵‍💫