1171 Reacties

3 maanden geleden

Ik merk dat ik tot gisteren amper symptomen had, maar dat ik vandaag (ik weet t sinds gister avond) ineens een wee茂g gevoel heb en de onderkant van mn buik wat krampjes.

3 maanden geleden

Ik ook wat krampjes en zie er ook al behoorlijk opgezet uit maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden, maar nu blijft het dus馃槂 ben verder heel moe

3 maanden geleden

Eergisteren voelde ik me zo misselijk/maagzuur, wat gisteren weer beter was en me dus onzeker maakte. Gisteren wel opgestaan met zeer pijnlijke borsten, vandaag iets minder. Deze ochtend voelde ik me kiplekker en heb ik me daar weer drukgemaakt. Dit is intussen al vervangen door een ongekende vermoeidheid en oh ja maagzuur!馃ぃ vanavond veel buikpijn gehad en soort scheurend gevoel de hele tijd, voelde zelfs al beetje als bandenpijn? Herkende het van m鈥檔 vorige zwangerschap, toen was ik wel verder bij dat gevoel. Ik zie nu wel dat mijn buik dus al naar voren is gaan staan, dus volgens mij weet mijn lijf gewoon nog wat te doen door mijn vorige zwangerschap? Stelt me wel beetje gerust dit, want dit had ik bij mijn miskramen dus niet.

3 maanden geleden

Ik was wel iets misselijk vanochtend met wat krampjes onder in mijn buik. Ik merkte vandaag ook een soort toeschietreflex gevoel in mijn borst maar heb nog wat melk van de vorige die ik borstvoeding gaf en eigenlijk net mee gestopt was.

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Ik merk dat ik tot gisteren amper symptomen had, maar dat ik vandaag (ik we ...
Dit heb ik ook! T voelt als een soort menstruatie lichte krampjess

3 maanden geleden

Winderig en maagzuur momenteel. Ohja en meeega opgeblazen, lijk al wel 13 weken馃檲 maar als dat zo blijft klaag ik niet! In de vorige zwangerschap kotste ik met 4 weken alles al uit, wat duurde tot 17 weken en daarna harde buiken, bekkeninstabiliteit en hoge bloeddruk. Nu hopend op een zwangerschap die iets vloeiender verloopt. 馃グ

3 maanden geleden

Morgen 4 weken zwanger. De kwaaltjes wisselen al 4 dagen een beetje per dag. Gisteren voelde ik mij erg zwanger. Flinke honger de hele dag, gevoelige tepels, voel de hormonen door mijn lijf suizen, moe en een mega opgeblazen buik. Ik ben van mijzelf heel slank, maar ik lijk wel 3 mnd zwanger en moet dus echt wel opletten met wat ik aantrek (voordat ik toch de vraag krijg). Vanmorgen voelde ik niks, maa nu ben ik weer moe en is mijn buik opgezet en voel ik al het bovenstaande weer toenemen. Misselijk ben ik bij geen van mijn zwangerschappen geweest

3 maanden geleden

脫f ik krijg geen hap door mijn keel 贸f ik ben niet te stoppen. Er zit niets tussen in. 馃ゲ Verder iets minder energie dan normaal en licht gevoelige borsten. Maar vooral dat eten is iets wat mij (en mijn man haha) op valt.

3 maanden geleden

Al paar dagen zere borsten. Sinds gister meer honger dan normaal, sinds vandaag met vlagen misselijk. Ik ben 4w+2

3 maanden geleden

Hebben jullie ook minder last van symptomen en buikpijn als jullie gesport hebben?

3 maanden geleden

Zere borsten ! Vandaag zelfs een meegroei bh gekocht want ze zijn erg pijnlijk. Meteen verlichting gelukkig. Af en toe een klein steekje in mijn buik. Vorige week 2 dagen flink maagzuur gehad

3 maanden geleden

Hier vooral op en af misselijk gevoel en daardoor ook minder eetlust... Terwijl ik ervoor bij wijze van spreken continu kon eten 馃檲 heb ook op en af het samenkrampende gevoel in mijn onderbuik 馃ゴ hoofdpijn soms en moe.. 馃槾

3 maanden geleden

Ik heb een mega zwaar gevoel in mijn onderbuik / baarmoeder. Hetzelfde gevoel heb ik heel vlak voordat ik ongesteld word. Gisteren was mijn nod. Is dit symptoom voor iemand herkenbaar?

3 maanden geleden

Sinds 3 dagen veel last van maagzuur en dus branderige pijn bij m'n slokdarm. Ook een erg opgeblazen gevoel in m'n buik. Ik ben nu 4+4. Eten vind ik lastig, ik heb er weinig zin in

3 maanden geleden

Vandaag opgestaan met zin in eten maar ondertussen ook vol/beetje misselijk. Gevoel was even weg toen ik wat gegeten had, maar nu toch weer dat volle opgeblazen gevoel

3 maanden geleden

Reactie op Daphnee3

Winderig en maagzuur momenteel. Ohja en meeega opgeblazen, lijk al wel 13 w ...
Toch wel fijn om te lezen, ik voel me ook zo opgeblazen en inderdaad ik zie eruit alsof ik 20 weken zwanger ben ipv 4

3 maanden geleden

Heb sinds vandaag redelijk veel pijn in m鈥檔 onderbuik, eigenlijk ter hoogte van m鈥檔 blaas. Een pijnlijk kramperig gevoel.. nog iemand?

3 maanden geleden

Ik heb een mega zwaar gevoel in mijn onderbuik / baarmoeder. Hetzelfde gevo ...
Ik heb niet zozeer zwaar maar voel wel dat er van alles gaande is, steken enzo

3 maanden geleden

Goedemorgen! Vandaag 5+1, naast vermoeidheid heb nog nergens last van.. Vind het best spannend om geen symptomen te hebben.. Anderen die ook nog niets voelen?

3 maanden geleden

Ik zou vandaag 4+1 zijn en al enkele dagen enorm misselijk en zo weinig eetlust 馃ゲ daardoor ook weinig energie...